Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Механізми та чинники соціалізації дошкільників

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Павлюх, Н. С.
dc.date.accessioned 2019-05-15T10:03:10Z
dc.date.available 2019-05-15T10:03:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Павлюх, Н. С. Механізми та чинники соціалізації дошкільників / Н. С. Павлюх // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХІХ (139). – С. 185-192. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24427
dc.description.abstract У статті проаналізовано проблему соціалізації особистості; з’ясовано сутність дефініції “соціалізація” крізь призму учених-дослідників; визначено соціалізацію особистості як складний і багатофакторний процес, у якому вагомими є об’єктивні і суб’єктивні детермінанти. Констатовано, що соціалізація розпочинається з раннього дитинства, такий її етап називається “первинною” (підготовчою) соціалізацією і є найважливішим у житті кожної людини. Проаналізовано сутність “вторинної” (активної) соціалізації – наступного етапу, притаманного особистості, яка вже має певний багаж цінностей, досвіду, уявлень, переконань, мотивів тощо. Проаналізовано основні механізми соціалізації, до яких відносимо: психологічний; традиційний; інституційний; стилізований; міжособистісний. На етапі дошкільного дитинства найважливішими є імпринтинг, наслідування, екзистенціальний натиск, ідентифікація. ua
dc.description.abstract The article gives the analysis of the problem of socialization of the individual; the clarification of the essence of “socialization” from the point of view of different scientists-researchers; the definition of socialization of the individual as a complex and multifactorial process, in which objective and subjective determinants are significant. It is stated that socialization begins in an early childhood, this stage is called “primary” (preparatory) socialization and is the most important in the life of each person. The essence of “secondary” (active) socialization is analyzed - the next stage, inherent to personality, that already has certain luggage of values, experience, representations, beliefs, motives, etc. The basic mechanisms of socialization are analized which include psychological; traditional; institutional; stylized; interpersonal. Imprinting, imitation, existential pressure, identificationare the most important at the stage of pre-school childhood. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дитина-дошкільник ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject механізми соціалізації ua
dc.subject первинна та вторинна соціалізація ua
dc.subject preschooler ua
dc.subject socialization ua
dc.subject mechanisms of socialization ua
dc.subject primary and secondary socialization ua
dc.subject.classification 373.2:316.61 ua
dc.title Механізми та чинники соціалізації дошкільників ua
dc.title.alternative Mechanisms and factors of preschool children socialization ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics