Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Інтеграційний підхід у вивченні біології – ефективний шлях до підвищення якості освіти та формування творчих компетентностей школярів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Щербак, С. М.
dc.date.accessioned 2019-05-14T13:44:56Z
dc.date.available 2019-05-14T13:44:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Щербак, С. М. Інтеграційний підхід у вивченні біології – ефективний шлях до підвищення якості освіти та формування творчих компетентностей школярів / С. М. Щербак // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 169-178. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24413
dc.description.abstract Представлено матеріали з досвіду роботи з питання інтеграції. Інтеграція – одна з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови співпраці вчителів і учнів у формуванні креативної особистості сучасного суспільства. Розкрито теоретичні аспекти формування креативності школяра, особливості інтегрованої системи навчання, інтеграційні зв’язки при конструюванні сучасного уроку та методичні прийоми їх реалізації. Висвітлено науково- методичні підходи щодо системи роботи з формування креативності учнів під час вивчення біології в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Доведено, що інтегроване навчання – це навчання, яке цілісно забезпечує пізнавальну спрямованість особистості школяра, створюючи умови для формування його креативності. Рекомендовано учителям біології при вивченні предмету, при дослідженні даної проблематики. ua
dc.description.abstract Представлены материалы из опыта работы по вопросу интеграции. Интеграция – одна из самых перспективных инноваций, которая закладывает новые условия сотрудничества учителей и учеников в формировании креативной личности современного общества. Раскрыты теоретические аспекты формирования креативности школьника, особенности интегрированной системы обучения, интеграционные связи при конструировании современного урока и методические приемы их реализации. Освещены научно-методические подходы относительно системы работы по формированию креативности учащихся при изучении биологии в условиях общеобразовательного учебного заведения. Доказано, что интегрированное обучение – это обучение, которое целостно обеспечивает познавательную направленность личности школьника, создавая условия для формирования его креативности. ua
dc.description.abstract It contains materials of experience on integration. Integration is one of the most promising innovations, which lays down new terms of cooperation of teachers and students in the formation of the creative personality of modern society. The theoretical aspects of formation of creativity schoolboy features an integrated learning system, integration ties in the design of modern lesson and instructional techniques for their implementation. Covered scientific – methodical approaches to the work on the formation of creativity of the students in the study of biology in a general educational institution. It is proved that integrated education is a training that provides a holistic cognitive orientation of the individual pupil, creating conditions for the formation of his creativity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject креативність ua
dc.subject творчі завдання з елементами дослідження ua
dc.subject створення навчальних проблемних ситуацій ua
dc.subject біологічні задачі ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject креативность ua
dc.subject творческие задания с элементами исследования ua
dc.subject создание учебных проблемных ситуаций ua
dc.subject биологические задачи ua
dc.subject integration ua
dc.subject creativity ua
dc.subject creative tasks with elements of research ua
dc.subject the creation of educational problem situations ua
dc.subject biological tasks ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Інтеграційний підхід у вивченні біології – ефективний шлях до підвищення якості освіти та формування творчих компетентностей школярів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics