Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування діагностичних вмінь педагога як важлива умова його готовності до виховання почуття людської гідності у школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шарапа, Г. Ф.
dc.date.accessioned 2019-05-14T13:42:01Z
dc.date.available 2019-05-14T13:42:01Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Шарапа, Г. Ф. Формування діагностичних вмінь педагога як важлива умова його готовності до виховання почуття людської гідності у школярів / Г. Ф. Шарапа // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 155-162. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24411
dc.description.abstract У статті проаналізовано діагностичну функцію педагога як передумову його готовності до виховання почуття людської гідності у школярів. Доведено, що вміння бачити, діагностувати різні стани особистості є запорукою позитивного спілкування із учнями, а вміння ставити себе на місце дитини та педагогічна майстерність – чинниками вдалого виконання функцій вчителя, в тому числі і виховної. ua
dc.description.abstract В статье проанализирована диагностическая функция педагога как предпосылка его готовности к воспитанию чувства человеческого достоинства у школьников. Доказано, что умение видеть, диагностировать разные состояния личности является залогом позитивного общения с учениками, а умение ставить себя на место ребенка и педагогическое мастерство – факторами удачного выполнения функций учителя, в том числе и воспитательной. ua
dc.description.abstract In the article the diagnostic function of teacher as pre-condition of him is analysed gotovnost to education of sense of human dignity for schoolboys. It is well-proven that ability to see, diagnose the different states of personality is the mortgage of the positive socializing with students, and ability to put itself at the place of child and pedagogical trade – by the factors of successful implementation of functions of teacher, including educate. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностичні вміння ua
dc.subject майбутній педагог ua
dc.subject виховання почуття людської гідності ua
dc.subject диагностические умения ua
dc.subject будущий педагог ua
dc.subject воспитание чувства человеческого достоинства ua
dc.subject diagnostic abilities ua
dc.subject future teacher ua
dc.subject education of sense of human dignity ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:17.026.4 ua
dc.title Формування діагностичних вмінь педагога як важлива умова його готовності до виховання почуття людської гідності у школярів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу