Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості підготовки інженерів-педагогів для системи професійно-технічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, С. І.
dc.date.accessioned 2019-05-14T13:38:30Z
dc.date.available 2019-05-14T13:38:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ткачук, С. І. Особливості підготовки інженерів-педагогів для системи професійно-технічної освіти / С. І. Ткачук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 138-146. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24409
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості та сутність професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Проаналізовано дослідження, у яких висвітлено професійну підготовку майбутніх педагогів.Визначено детермінанти структури змісту практичної професійної освіти, особливості інженерно-педагогічної діяльності. Виявлено перспективи подальших досліджень, що виражається в удосконаленні професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів для системи професійно-технічної освіти. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены особенности и сущность профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов. Проанализированы исследования, в которых отражена профессиональная подготовка будущих педагогов. Определены детерминанты структуры содержания практического профессионального образования, особенности инженерно педагогической деятельности. Выявлено перспективы дальнейших исследований, которые выражаются в совершенствовании профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов для системы профессионально-технического образования. ua
dc.description.abstract The article examines the characteristics and nature of training future engineers-teachers. Analyzed studies that highlights the training of future teachers. Determinants structure content of practical vocational education, especially engineering and educational activities. Found prospects for further research, resulting in the improvement of training future engineers-teachers for vocational education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підготовка ua
dc.subject професійна освіта ua
dc.subject інженер-педагог ua
dc.subject інженерно-педагогічна освіта ua
dc.subject навчально-виробнича діяльність ua
dc.subject професійно-технічні навчальні заклади ua
dc.subject подготовка ua
dc.subject профессиональное образование ua
dc.subject инженер-педагог ua
dc.subject инженерно-педагогическое образование ua
dc.subject учебно-производственная деятельность ua
dc.subject профессионально-технические учебные заведения ua
dc.subject education ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject engineer ua
dc.subject teacher ua
dc.subject engineer-pedagogical education ua
dc.subject training and production activities ua
dc.subject vocational schools ua
dc.subject.classification 371. 134 : 377 ua
dc.title Особливості підготовки інженерів-педагогів для системи професійно-технічної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу