Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні умови та вимоги створення і впровадження методичної системи навчання математичних методів фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подопригора, Н. В.
dc.date.accessioned 2019-05-14T13:36:38Z
dc.date.available 2019-05-14T13:36:38Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Подопригора, Н. В. Дидактичні умови та вимоги створення і впровадження методичної системи навчання математичних методів фізики / Н. В. Подопригора // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 115-128. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24407
dc.description.abstract У статті аналізуються можливості інтегрованого підходу до навчання майбутніх вчителів фізики математичних методів фізики. Інтегрований підхід передбачає комплексне застосування: фундаменталізації, міждисциплінарної інтеграції, контекстної спрямованості, інформаційного та компетентнісного підходів. Кожен з підходів є дидактичною умовою створення дидактичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічному університеті. Визначаються концептуальні засади фундаменталізації змісту навчання математичних методів фізики. Потреба у реалізації контексту професійної діяльності у процесі навчання математичних методів фізики обґрунтовується з позицій теорії контекстного навчання. Доцільність врахування міждисциплінарної інтеграції у навчально-пізнавальному процесі з фізики обґрунтовується тим, що математичне моделювання є інтегративним фактором навчання математичних методів фізики. ua
dc.description.abstract В статье анализируются возможности интегративного подхода к обучению учителей физики математических методов физики. Интегрированный подход предусматривает комплексное использование: фундаментализации, междисциплинарной интеграции, контекстной направленности, информационного и компетентносного подходов, в ведущем направлении последнего. Каждый из подходов является дидактическим условием к построению дидактической системы обучения математических методов физики в педвузе. Определяются концептуальные основы фундаментализации обучения математических методов физики. Необходимость реализации контекста будущей профессиональной деятельности в обучении математическим методам физики обосновывается с позиций теории контекстного обучения. Целесообразность междисциплинарных связей в учебно-познавательном процессе по физике обосновывается тем, что математическое моделирование выступает одним из интегративных факторов в обучении математических методов физики. ua
dc.description.abstract In the article is examined problem of possibilities of the integrative going are analyzed near educating of teachers of physics of Mathematical Methods of Physics. Integrative going is foreseen the complex use: to fundamentalization, the interdisciplinary integration, a context orientation of teaching, informative approach, competency-based approach, in leading direction of the last. The conceptual foundations fundamentalization content of mathematical physics teaching is identified. Each of approaches is a didactic condition to the construction of the methodological training system of mathematical methods of physics at pedagogical universities. The ground of expedience of realization of the context of future professional activity in content of teaching the mathematical methods of physics is executed from the point of context teaching theory. Expediency of interdisciplinary connections is grounded in an educational-cognitive process after a physicist in that a mathematical design comes forward one of integrative factors of teaching the mathematical methods of physics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject математичні методи фізики ua
dc.subject математична компетентність з фізики ua
dc.subject інтегрований підхід у навчанні ua
dc.subject фундаменталізація ua
dc.subject міждисциплінарна інтеграція ua
dc.subject контекстна спрямованість навчання ua
dc.subject інформаційний підхід ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject майбутній вчитель фізики ua
dc.subject математические методы физики ua
dc.subject математическая компетентность по физике ua
dc.subject интегрированный подход в обучении ua
dc.subject фундаментализация ua
dc.subject междисциплинарная интеграция ua
dc.subject контекстная направленность ua
dc.subject информационный подход ua
dc.subject компетентносный подход ua
dc.subject будущий учитель физики ua
dc.subject mathematical methods of physics ua
dc.subject mathematical competence in physics ua
dc.subject integrative going near educating ua
dc.subject fundamentalization ua
dc.subject the interdisciplinary integration ua
dc.subject a context orientation of teaching ua
dc.subject informative approach ua
dc.subject competency-based approach ua
dc.subject future teacher of physics ua
dc.subject.classification 378.147.091.33:53 ua
dc.title Дидактичні умови та вимоги створення і впровадження методичної системи навчання математичних методів фізики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу