Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кардаш, Н. В.
dc.date.accessioned 2019-05-14T08:16:10Z
dc.date.available 2019-05-14T08:16:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кардаш, Н. В. Музейна педагогіка : ретроспективний аналіз / Н. В. Кардаш // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 46-58. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24399
dc.description.abstract У статті автором проаналізовано зміст поняття "музейна педагогіка". Здійснено історичний екскурс подій та поглядів науковців щодо ролі та значення музеїв, їх експозицій у вихованні дітей. Розкрито причини, специфіку та особливості створення і діяльності дитячих музеїв як важливої складової музейної педагогіки. Зроблено порівняльну характеристику американської та європейської моделей діяльності дитячих музеїв. Автором зроблено аналіз сучасних програм, проектів та науково-методичної літератури, які розроблені і впроваджуються музеями у змісті освітньої співпраці з навчальними закладами різних рівнів. Обґрунтовано важливе значення використання музейної педагогіки у навчально-виховному процесі не лише школярів, але й майбутніх педагогів різних спеціальностей. Це не лише впровадження нових форм навчання, але й можливість наповнити новим змістом навчальний-матеріал, оскільки робота в залах музеїв, з експозиціями та експонатами демонструє тісний зв’язок минулого і сучасності та дає можливість прослідкувати зміни, які відбулися як в умовах побуту так і різних галузях освіти та техніки. ua
dc.description.abstract В статье автором проанализировано содержание понятия "музейная педагогика". Осуществлен исторический экскурс событий и взглядов ученых о роли и значении музеев, их экспозиций в воспитании детей. Раскрыты причины, специфика и особенности создания и деятельности детских музеев как важной составляющей музейной педагогики. Сделано сравнительную характеристику американской и европейской моделей деятельности детских музеев. Автором сделан анализ современных программ, проектов и научно-методической литературы, которые разработаны и внедряются музеями в содержание образовательного сотрудничества с учебными заведениями разных уровней. Обосновано важное значение использования музейной педагогики в учебно-воспитательном процессе не только школьников, но и будущих педагогов разных специальностей. Это не только внедрение новых форм обучения, но и возможность наполнить новым содержанием учебный-материал, поскольку работа в залах музеев, с экспозициями и экспонатами демонстрирует тесную связь прошлого и настоящего и дает возможность проследить изменения, произошедшие как в условиях быта так и различных сферах образования и техники. ua
dc.description.abstract In the article the author analyzes the concept of "pedagogy". Historical overview of events and views of scientists about the role and value of museums and their exhibitions in children’s education is done. The specifics and peculiarities of creation and children’s museums activity as an important component of museum pedagogy are described. The comparative analysis of American and European models of children’s museums is done. The author analyzed current programs, projects and scientific-methodical literature, developed and implemented by museums in educational content meaning in cooperation with schools of different levels. The important fact of museum pedagogy use in the educational process not only students but also future teachers of different specialties is proven. This is not only the introduction of new forms of education, but also the opportunity to fill new content, educational material, since the work in the halls of museums, with exhibitions and exhibits demonstrating the close relationship of the past and present and makes it possible to trace the changes that have occurred both in terms of life and various fields of education and technology. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject музейна педагогіка ua
dc.subject дитячі музеї ua
dc.subject культурно-просвітницька діяльність музеїв ua
dc.subject музейні ресурси ua
dc.subject музейная педагогика ua
dc.subject детские музеи ua
dc.subject культурно-просветительская деятельность музеев ua
dc.subject museum pedagogy ua
dc.subject children’s museums ua
dc.subject cultural and educational activities of museums ua
dc.subject.classification 37.013.8:069-047.76 ua
dc.title Музейна педагогіка: ретроспективний аналіз ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу