У сучасній системі освіти широко застосовується тестовий метод встановлення рівня знань. Тому студенти намагаються засвоювати навчальний матеріал, орієнтуючись на специфіку тестових завдань. Часто це призводить до того, що вони накопичують формальні знання і не отримують достатніх навичок творчого їх застосування. Викладачеві потрібно звертати увагу студентів на цей фактор і подавати навчальний матеріал так, щоб вони, йдучи шляхом накопичення формальних даних, приходили до головного – розуміння суті розглянутих явищ. Приклад такого способу подачі матеріалу представлено в даній статті. До розгляду взята тема "Резонанс", що вивчається студентами практично всіх природничих напрямів.
В современной системе образования широко применяется тестовый метод определения уровня знаний. Поэтому студенты пытаются усваивать учебный материал, ориентируясь на специфику тестовых заданий. Часто это приводит к тому, что они накапливают формальные знания и не получают достаточных навыков творческого их применения. Преподавателю нужно обращать внимание студентов на этот фактор и подавать учебный материал так, чтобы они, идя по пути накопления формальных данных, приходили к главному – пониманию сути рассматриваемых явлений. Пример такого способа подачи материала представлен в данной статье. Рассмотрена тема "Резонанс", которая изучается студентами практически всех естественнонаучных направлений.
Test method of students’ knowledge level evaluation is widely used in modern education system. Therefore students try to learn the academic material orienteering on the specifics of the test tasks. Often this leads to the fact that students accumulate formal knowledge without sufficient creative skills. Teacher need to pay learners’ attention to this factor. So educational material should be presented in a way starting from accumulation of formal data to understanding of the essence of the phenomenon. The example of the method for introducing of lecture material based on the topic "Resonance" is described in the article. This topic is general disciplinary course for natural science students.