Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтернаціаналізація вищої педагогічної освіти як фактор розвитку професійної підготовки фахівців

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булда, А. А.
dc.contributor.author Корецька, А. С.
dc.date.accessioned 2019-05-12T11:40:27Z
dc.date.available 2019-05-12T11:40:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Булда, А. А. Інтернаціаналізація вищої педагогічної освіти як фактор розвитку професійної підготовки фахівців / А. А. Булда, А. С. Корецька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 32. - С. 132-136. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24390
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальним проблемам інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти, як важливої умови сучасної професійної підготовки майбутніх вчителів для нової реформованої української школи. Спираючись на основні положення "Педагогічної Конституції Європи" як важливого документу практичної реалізації основних підходів до інтеграції педагогічної підготовки майбутніх вчителів, досліджуються основні аспекти визначення єдиної ціннісної та методологічної платформи підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття. Мета статті актуалізувати основні параметри педагогічної освіти, принципи її розвитку, зміст, умови та очікувані результати реалізації. ua
dc.description.abstract Статья посвящена актуальным проблемам интернационализации высшего педагогического образования, как важного условия современной профессиональной подготовки будущих учителей для новой реформированной украинской школы. Опираясь на основные положения "Педагогической Конституции Европы" как важного документа практической реализации основных подходов к интеграции педагогической подготовки будущих учителей, исследуются основные аспекты определения единой ценностной и методологической платформы подготовки нового учителя для объединенной Европы XXI века. Цель статьи актуализировать основные параметры педагогического образования, принципы ее развития, содержание, условия и ожидаемые результаты реализации. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the actual problems of internationalization of higher pedagogical education as an important condition of modern professional training of future teachers for a new reformed Ukrainian school. Based on the main provisions of the Pedagogical Constitution of Europe as an important document of practical implementation of the main approaches to the integration of teacher training of future teachers, the main aspects of the definition of a unified value and methodological platform for the preparation of a new teacher for a united Europe of the XXI century are explored. The purpose of the article is to actualize the main parameters of pedagogical education, the principles of its development, content, conditions and expected results of implementation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтернаціоналізація ua
dc.subject вища педагогічна освіта ua
dc.subject українська школа ua
dc.subject интернационализация ua
dc.subject высшее педагогическое образование ua
dc.subject украинская школа ua
dc.subject internationalization ua
dc.subject higher pedagogical education ua
dc.subject Ukrainian school ua
dc.subject.classification 378.011.3-051-045.32 ua
dc.title Інтернаціаналізація вищої педагогічної освіти як фактор розвитку професійної підготовки фахівців ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу