Стаття присвячена актуальним проблемам інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти, як важливої умови сучасної професійної підготовки майбутніх вчителів для нової реформованої української школи. Спираючись на основні положення "Педагогічної Конституції Європи" як важливого документу практичної реалізації основних підходів до інтеграції педагогічної підготовки майбутніх вчителів, досліджуються основні аспекти визначення єдиної ціннісної та методологічної платформи підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття. Мета статті актуалізувати основні параметри педагогічної освіти, принципи її розвитку, зміст, умови та очікувані результати реалізації.
Статья посвящена актуальным проблемам интернационализации высшего педагогического образования, как важного условия современной профессиональной подготовки будущих учителей для новой реформированной украинской школы. Опираясь на основные положения "Педагогической Конституции Европы" как важного документа практической реализации основных подходов к интеграции педагогической подготовки будущих учителей, исследуются основные аспекты определения единой ценностной и методологической платформы подготовки нового учителя для объединенной Европы XXI века. Цель статьи актуализировать основные параметры педагогического образования, принципы ее развития, содержание, условия и ожидаемые результаты реализации.
The article is devoted to the actual problems of internationalization of higher pedagogical education as an important condition of modern professional training of future teachers for a new reformed Ukrainian school. Based on the main provisions of the Pedagogical Constitution of Europe as an important document of practical implementation of the main approaches to the integration of teacher training of future teachers, the main aspects of the definition of a unified value and methodological platform for the preparation of a new teacher for a united Europe of the XXI century are explored. The purpose of the article is to actualize the main parameters of pedagogical education, the principles of its development, content, conditions and expected results of implementation.