ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сєрих, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T09:39:54Z | |
dc.date.available | 2019-04-24T09:39:54Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Сєрих, Т. М. Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / Т. М. Сєрих // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 214-220. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24323 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуті питання формування комунікативної компетентності як складової професійної компетентності. Проаналізовані основні підходи вчених до визначення сутності компетентнісного підходу в системі освіти. Систематизовані основні підходи до визначення сутності комунікативної компетентності особистості. На основі аналізу науково-теоретичних джерел розглянуто та визначено поняття “комунікативної компетентності” як сукупність комунікативних норм, знань і правил педагогічного спілкування, оволодіння його ситуативною технологією, використання комунікативного потенціалу в повному обсязі, а це забезпечує сприймання, розуміння, засвоєння, подальше використання, передачу інформації, а також уможливлює ефективність управління комунікативними процесами під час педагогічної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the issues of communicative competence as a component of professional competence. The main viewpoints of scientists to determine the nature of competence-oriented approach are reviewed here. The main approaches in understanding of the determination the nature of the communicative competence of a person are systematized. On the basis of the analysis the scientific and theoretical source it was considered and defined the conception of "communicative competence" as a set of communicative norms, knowledge and rules of pedagogical communication, its situational technology mastering, and the application of communication potential to the full extent and it is a result of providing the perception, understanding, assimilation, use in future, transfer of educational information and enabling effective control of communicative process during teaching. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | комунікативна компетентність | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | communicative competence | ua |
dc.subject.classification | 37.02 | ua |
dc.title | Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів | ua |
dc.type | Article | ua |