Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сєрих, Т. М.
dc.date.accessioned 2019-04-24T09:39:54Z
dc.date.available 2019-04-24T09:39:54Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сєрих, Т. М. Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / Т. М. Сєрих // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 214-220. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24323
dc.description.abstract У статті розглянуті питання формування комунікативної компетентності як складової професійної компетентності. Проаналізовані основні підходи вчених до визначення сутності компетентнісного підходу в системі освіти. Систематизовані основні підходи до визначення сутності комунікативної компетентності особистості. На основі аналізу науково-теоретичних джерел розглянуто та визначено поняття “комунікативної компетентності” як сукупність комунікативних норм, знань і правил педагогічного спілкування, оволодіння його ситуативною технологією, використання комунікативного потенціалу в повному обсязі, а це забезпечує сприймання, розуміння, засвоєння, подальше використання, передачу інформації, а також уможливлює ефективність управління комунікативними процесами під час педагогічної діяльності. ua
dc.description.abstract The article deals with the issues of communicative competence as a component of professional competence. The main viewpoints of scientists to determine the nature of competence-oriented approach are reviewed here. The main approaches in understanding of the determination the nature of the communicative competence of a person are systematized. On the basis of the analysis the scientific and theoretical source it was considered and defined the conception of "communicative competence" as a set of communicative norms, knowledge and rules of pedagogical communication, its situational technology mastering, and the application of communication potential to the full extent and it is a result of providing the perception, understanding, assimilation, use in future, transfer of educational information and enabling effective control of communicative process during teaching. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject.classification 37.02 ua
dc.title Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу