Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні принципи підготовки магістрів освіти за спеціальністю “Середня освіта (Трудове навчання та технології)” до моніторингу навчальних досягнень студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Самборська, О. В.
dc.date.accessioned 2019-04-23T12:51:31Z
dc.date.available 2019-04-23T12:51:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Самборська, О. В. Основні принципи підготовки магістрів освіти за спеціальністю “Середня освіта (Трудове навчання та технології)” до моніторингу навчальних досягнень студентів / О. В. Самборська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 207-214. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24307
dc.description.abstract У статті акцентовано увагу на важливості конкретизації та обґрунтування основних принципів підготовки магістрів освіти за спеціальністю “Середня освіта (Трудове навчання та технології)”до моніторингу навчальних досягнень студентів. Встановлено, що методологія підготовки майбутніх викладачів реалізується при дотриманні ряду принципів – загальнодидактичних та специфічних, які є взаємопов’язаними і взаємообумовленими. Наголошено на важливості в межах даного дослідженнятаких загальнодидактичнихпринципів : науковості, систематичності, зв’язку навчання з життям, природовідповідності, індивідуалізації, активності та наочності.Виокремлено та обґрунтовано специфічні принципи підготовки магістрів освіти за спеціальністю “Середня освіта (Трудове навчання та технології)”до моніторингу навчальних досягнень студентів, а саме: принцип відповідності змісту освіти, принцип достовірності, принцип раціональності, принцип кооперативної діяльності, принцип неперервності та принцип рефлексивності.Зазначено вагомість врахування визначених принципів для формування готовності майбутнього викладача вищої школидо здійснення моніторингу навчальних досягнень студентів. ua
dc.description.abstract In the article attention is focused on the importance of detail and justification of the main principles of training masters education in “High school (Work Training and Technology)” to monitor academic progress of students. It was established that the methodology of training future teachers realized under certain principles – general teaching and specific, which are interrelated and interdependent. Emphasized the importance in this analys is general teaching following principles: scientific, systematic, communication training with life, natural, individualization, activity or visibility. Allocated and reasonably specific principles of preparation of masters education in “High school (Work Training and Technology)” to monitor students’ educational achievements, namely: the principle of correspondence of education, the principle of reliability, principle of rationality, the principle of cooperative activities, the principle of continuity and the principle of reflexivity. Indicated weight determined takingin to account the principles for the formation of readiness of the future teacher of high school to monitor the academic progress of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject магістри освіти за спеціальністю “Середня освіта (Трудове навчання та технології)” ua
dc.subject принципи ua
dc.subject моніторинг навчальних досягнень ua
dc.subject вища школа ua
dc.subject masters education in “high school (work training and technology)” ua
dc.subject principles ua
dc.subject monitoring educational achievements ua
dc.subject high school ua
dc.subject.classification 378.14 ua
dc.title Основні принципи підготовки магістрів освіти за спеціальністю “Середня освіта (Трудове навчання та технології)” до моніторингу навчальних досягнень студентів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу