Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принципи формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радченко, А. Ф.
dc.date.accessioned 2019-04-23T12:47:37Z
dc.date.available 2019-04-23T12:47:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Радченко, А. Ф. Принципи формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови / А. Ф. Радченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 190-197. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24305
dc.description.abstract У статті визначено й обґрунтовано провідні принципи формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови. Запропоновано визначення лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов як ґрунтовне володіння мовною теорією української та іноземних мов, уміння застосовувати ці знання в будь-якій життєвій ситуації, здатність до компаративного аналізу мовних одиниць, володіння фоновими знаннями. Акцентовано, що лінгвістична компетентність є провідним складником комунікативної компетентності студентів. З’ясовано, що сучасні педагогічні принципи зумовлюють вимоги до всіх компонентів освітнього процесу – логіки, цілей і завдань, формування змісту, вибору форм і методів, стимулювання, планування й аналізу досягнутих результатів. Як нормативна для педагогічної практики категорія принцип характеризується всезагальністю, обов’язковістю для будь-якого етапу, для будь-якої навчальної чи виховної ситуації, тоді як інші нормативні категорії (правила, поради, рекомендації, вимоги) не мають такого обов’язкового характеру. Проаналізовано принципи науковості, занурення у філологічний дискурс, індивідуалізації, свідомості, інтегративності, креативності, індивідуалізації, диференціації та ін. ua
dc.description.abstract In the article the key principles for forming linguistic competence of future foreign language teachers in the process of the Ukrainian language acquisitionare stipulated and substantiated. The term “linguistic competence of future foreign language teachers” is defined as profound proficiency in the language theory of both the Ukrainian language and foreign ones, the skill of application the aforesaid know ledge in everyday communication, the ability to accomplish comparative analysis of linguisticun it sand back ground expertise proficiency. It is emphasized that linguistic competence is considered a key component of students’ communicative competence. It is established that modern pedagogical principles specify the requirements for every componen t of the educational process, notably logic, aims and purposes, content development, forms and methods selection, promotion, planning and analysis of the out comesachieved. Being normative in educational practice the notion “principle” as a categ oryise valuated in terms of universality and in sistency foranystage, instructional or educational situation where aso ther normative categories (rules, tips, guidelines and requirements) arenot compulsory. The scientific principle as well as individualization, integrative, creativity, autonomy and differentiation ones, the principle of immersionin to linguistic discourse and the principle of consciousac quisition of know ledgeare analyzed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject загальнодидактичні принципи навчання української мови ua
dc.subject лінгводидактичні принципи формування лінгвістичної компетентності ua
dc.subject майбутні вчителі іноземних мов ua
dc.subject didactic principles of teaching Ukrainian ua
dc.subject linguo didactic principles for forming linguistic competence ua
dc.subject future foreign language teachers ua
dc.subject.classification 811.161.26371.32 ua
dc.title Принципи формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу