ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Mudrecka, Irena | |
dc.date.accessioned | 2019-04-23T08:55:16Z | |
dc.date.available | 2019-04-23T08:55:16Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Mudrecka, Irena. Zapobieganie stosowania technik neutralizacji jako zadanie wychowawcze / Irena Mudrecka // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 256-267. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24300 | |
dc.description.abstract | Autorka w niniejszym artykule zwraca uwagę na zjawisko i mechanizmy usprawiedliwiania własnego zachowania z perspektywy psychologii poznawczej, psychologii społecznej i koncepcji kryminologicznej Sykesa i Matzy. Usprawiedliwianie własnego działania, jeśli skutecznie neutralizuje uczucia moralne, utrudnia jednostce uczenie się na własnych błędach, co prowadzi do powtarzania zachowań niezgodnych z normami społecznymi i prawnymi. To prosta droga do przestępczości. Dlatego rolą pedagogów jest niedopuszczenie by dzieci i młodzież uczyli się sprawnych technik neutralizacji | ua |
dc.description.abstract | Автор статті звертає увагу на явища і механізми поведінки з точки зору когнітивної психології, соціальної психології та кримінологічної концепцїї Сикеса і Матзи (Sykesa i Matzy). Виправдання особою власної поведінки, що ефективно нейтралізує моральні почуття, призводить до утруднення можливості вчитися на своїх помилках, сприяє недотриманню правових і соціальних норм як перших кроків до злочинності. Таким чином, роль вчителя полягає в запобіганні використання молоддю технік нейтралізації. | ua |
dc.description.abstract | The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the principles of humanistic educationand upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction. Professional training must contribute to the teacher’s understanding of his individual essence and the formation of his individual pedagogical conception. | ua |
dc.language.iso | pl | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | neutralizacja | ua |
dc.subject | koncepcja kryminologiczna | ua |
dc.subject | profesjonalne tworzenie | ua |
dc.subject | indywidualność | ua |
dc.subject | osobowość | ua |
dc.subject | нейтралізація моральних почуттів | ua |
dc.subject | кримінологічна концепція | ua |
dc.subject | фахове становлення | ua |
dc.subject | індивідуальність | ua |
dc.subject | особистість | ua |
dc.subject | the techniques of neutralization | ua |
dc.subject | the criminological conception | ua |
dc.subject | the professional ability | ua |
dc.subject | the professional individuality | ua |
dc.subject.classification | 37.015.31:17.022.1 | ua |
dc.title | Zapobieganie stosowania technik neutralizacji jako zadanie wychowawcze | ua |
dc.type | Article | ua |