Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування художньої емпатії студентів на аксіологічних засадах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author У Ціжуй
dc.date.accessioned 2019-04-22T13:52:15Z
dc.date.available 2019-04-22T13:52:15Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation У Ціжуй. Формування художньої емпатії студентів на аксіологічних засадах / У Ціжуй // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 250-256. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24297
dc.description.abstract статті висвітлюється принцип аксіологічності, впровадження якого у навчальний процес оптимізує формування художньої емпатії майбутніх учителів музичного мистецтва, підкреслюється значення активізації оцінного ставлення студентів до музичних творів як до рушія їх глибокого осягнення і переживання на рівні емпатії. Будучи невід’ємною складовою виконавської інтерпретації музики, художня емпатія передбачає співвіднесення власного мистецького досвіду студента із творчими намірами композитора. Зазначено, що принцип аксіологічності як один із складових концептуальної основи формування художньої емпатії студентів набуває особливого значення у взаємодії із іншими принципами, такими як принципи інтерактивності, полікультурності, суб’єктності, емоційності. Їхнє системне поєднання має охоплювати весь простір фортепіанного навчання студентів, доповнювати один одного, підсилюючи дію кожного. ua
dc.description.abstract In the article lights up principle of axiology, introduction of which in an educational process optimizes forming of artistic empathy of future teachers of musical education, the value of activation of evaluation relation of students is underlined to the pieces of music as to dvigitelyu of their deep understanding and experiencing at level empathy. Being the inalienable constituent of executive interpretation of music, artistic empatiya foresees correlation of own artistic experience of student with creative intentions of composer. It is marked that principle of axiology as one of constituents of conceptual basis of forming artistic empathy students are acquired by the special value in co-operating with other principles, such as principles of interactiveness, subject, emotionality. Their system combination must embrace all space of the teaching of students, complement each other, strengthening an action each. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject емпатія ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject музичне мистецтво ua
dc.subject досвід ua
dc.subject empathy ua
dc.subject educational process ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject musical education ua
dc.subject experience ua
dc.subject.classification 124.5-029:7 ua
dc.title Формування художньої емпатії студентів на аксіологічних засадах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу