ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткаченко, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-22T13:50:14Z | |
dc.date.available | 2019-04-22T13:50:14Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Ткаченко, А. В. Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до формування творчого потенціалу в умовах медіапростору / А. В. Ткаченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 235-241. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24295 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до формування творчого потенціалу в умовах медіапростору. Вивчено проблему розвитку творчого потенціалу студентів, проаналізовано використання медіа-простору у виші і сучасній школі. З’ясовано, що на сьогодні встановилася система професійної освіти майбутніх учителів образотворчого мистецтва, у якій закладено формування професійної компетентності студентів, зокрема й необхідних художньо-професійних умінь засобами медіапростору. Визначено поняття “творчий потенціал”. Сучасна підготовка майбутнього вчителя образотворчого включає в себе синтетичну діяльність, що спрямовується на передачу молодому поколінню досвіду художнього бачення, створення й втілення в матеріалі художнього образу відповідно до естетичних принципів і закономірностей образотворчого мистецтва, з урахуванням новітніх медіа-технологій. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals the peculiarities of the preparation of future teachers of fine arts to the formation of creative potential in the media space. The problem of development of creative potential of students is studied, the use of media space in high school and modern school is analyzed. It is revealed that today the system of vocational education of future teachers of fine arts was established, in which the formation of professional competence of students, in particular the necessary artistic and professional skills by means of media space. The concept of “creative potential” is defined. Modern preparation of future teacher includes graphic for itself synthetic activity, which heads for a transmission to the young generation of experience of artistic vision, creation and embodiment in material of image in accordance with aesthetic principles and conformities to law of fine art, taking into account the newest medias-technologies. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | підготовка | ua |
dc.subject | творчий потенціал | ua |
dc.subject | медіа-простір | ua |
dc.subject | майбутній учитель образотворчого мистецтва | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | creative potential | ua |
dc.subject | media space | ua |
dc.subject | future teacher of fine arts | ua |
dc.subject.classification | 378.7.011:159.954 | ua |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до формування творчого потенціалу в умовах медіапростору | ua |
dc.type | Article | ua |