Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика організації мультимедійного навчання майбутніх учителів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слабошевська, Т. М.
dc.date.accessioned 2019-04-22T13:46:48Z
dc.date.available 2019-04-22T13:46:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Слабошевська, Т. М. Методика організації мультимедійного навчання майбутніх учителів / Т. М. Слабошевська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 226-234. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24294
dc.description.abstract Сучасні мультимедійні технології вимагають від вищих навчальних закладів упровадження нових підходів до навчання, оперування комунікативними, творчими і професійними знаннями, що оптимізують розвиток потреби у самоосвіті. Застосування інформаційних технологій у навчальному процесі є передумовою переходу до нового етапу – впровадження модерних мультимедійних навчальних матеріалів. У статті розглядаються основні види мультимедійних продуктів (відеопродукти, презентації, енциклопедії, мультимедійні курси навчання з різних предметів, тренажери, ігри, віртуальні світи, навчальні мультимедіа-системи), а також визначається їх роль у фаховій підготовці майбутніх учителів. Розкриваються основні принципи організації ефективного навчання із використанням мультимедіа. Мультимедійні технології є універсальними, їх можна використовувати у процесі професійної підготовки вчителів під час вивчення будь-яких дисциплін вищого навчального закладу, а також на лекційних, практичних (лабораторних, семінарських) заняттях, у самостійній роботі та науково-дослідній діяльності. ua
dc.description.abstract Modern multimedia technologies require from higher educational establishments introduction of the new going near studies, operation communicative, creative and professional knowledge which optimize development of requirement in a self-education. Application of information technologies in an educational process is pre-condition of passing to the new stage – introduction of modern multimedia educational materials. The basic types of multimedia foods (videofoods, presentations, encyclopaedias, multimedia courses of studies from different objects, trainers, games, virtual worlds, educational мультимедіа-системи) are examined in the article, and also their role is determined in professional preparation of future teachers. Basic principles of organization of effective studies open up with the use multimedia. Multimedia technologies are universal, they can be used in the process of professional preparation of teachers during the study of any disciplines of higher educational establishment, and also on lecture, practical (laboratory, seminar) employments, in independent work and research activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject відеопродукти ua
dc.subject презентації ua
dc.subject мультимедійні енциклопедії ua
dc.subject навчально-тренувальні програмні продукти ua
dc.subject ігри ua
dc.subject віртуальні світи ua
dc.subject навчальні мультимедіа-системи ua
dc.subject video products ua
dc.subject presentations ua
dc.subject multimedia encyclopedias ua
dc.subject educational software products ua
dc.subject games ua
dc.subject virtual worlds ua
dc.subject educational multimedia systems ua
dc.subject.classification 378.6:004.032.6 ua
dc.title Методика організації мультимедійного навчання майбутніх учителів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу