Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крюкова, Є. С.
dc.contributor.author Павлович, А. В.
dc.date.accessioned 2019-04-20T11:32:49Z
dc.date.available 2019-04-20T11:32:49Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Крюкова, Є. С. Сутність професійної підготовки майбутнього викладача / Є. С. Крюкова, А. В. Павлович // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 136-144. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24291
dc.description.abstract Процес євроінтеграції зумовив значні зміни в системі освіти України. Одним з важливих питань є підготовка викладача вищої школи. У запропонованій статті проведено аналіз підготовки майбутнього викладача, розглянуто специфіку організації підготовки магістрів; представлено основні завдання та функції підготовки майбутніх викладачів; окреслено поняття професійної компетентності викладачів і складові підготовки майбутнього викладача вищої школи в рамках особистісно-орієнтованих технологій. Розглянуто освітні складові спрямовані на формування у майбутніх викладачів умінь і навичок практичної викладацької діяльності, розвиток методичних умінь, практичне оволодіння сучасними методами й формами педагогічної діяльності та здатність правильно використовувати набуті знання у викладацькій діяльності, формування професійного мислення викладача. ua
dc.description.abstract The process of Euro-integration has caused considerable changes in the system of education of Ukraine. One of the important issues is the training of a future teacher of higher school. In the introduced article analysis of the training of a future teacher is done, peculiarities of organizing the training of master`s degree holders are considered, the main tasks and functions of training of future teachers are introduced, the notion of a teacher`s professional competence and constituents of the training of a future teacher in the terms of personally oriented technologies are outlined. Educational constituents aimed at forming skills and abilities of practical teaching activity of future teachers, the development of teaching methods mastering, the practical acquiring of modern methods and forms of pedagogical activity and the capability to use obtained knowledge correctly in the area of teaching, forming of a teacher`s professional thinking are considered. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject викладач вищого навчального закладу ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject особистісно-орієнтовані технології ua
dc.subject педагогічна культура ua
dc.subject педагогічна майстерність ua
dc.subject дослідницька компетентність ua
dc.subject a teacher of a higher educational institution ua
dc.subject a professional competence ua
dc.subject personally-oriented technologies ua
dc.subject pedagogical culture ua
dc.subject pedagogical mastery ua
dc.subject a research competence ua
dc.subject.classification 378.091.3 ua
dc.title Сутність професійної підготовки майбутнього викладача ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу