Складні перцептивні дії разом з логічними складають структуру просторового бачення. Формування просторового бачення засобами академічного малюнку та живопису можливо при безпосередньому впливі на психічну діяльність, виходячи із знань психологічних особливостей просторового мислення. Просторове бачення – як будь-яка форма сприйняття простору – полімодальна. Автор розглядає системний механізм аналізаторних функцій, та досліджує психолого-педагогічні особливості формування функції просторового бачення в процесі
образотворчої діяльності. Основна функція навчання полягає у формуванні знань, вмінь і навичок, що забезпечують розумовий розвиток. Особливість знань, вмінь та навичок, що формуються в процесі образотворчого мистецтва, не несуть тільки вузькоспеціальний характер. Спираючись на складну систему знань просторових закономірностей і відношень, що формуються в процесі вирішення різноманітних образотворчих задач, вони здатні формувати просторове мислення.
The complicated perceptual and logical actions constitute a structure of the spatial vision. The formation means of the spatial vision is possible through the influence to the mental activity, coming out of the fact that we know the mental features of the spatial thinking. The spatial vision, like ewe other form of perception, is polimodal. The author considers the system mechanism of the analyser functions and psychologic-pedagogical features of the formation the spatial vision in the fine art process. The basic function of studies consists in forming of knowledge, abilities and skills which provide mental development. Feature of knowledge, abilities and skills, which are formed in the process of fine art, does not carry the strictly specialized character only. Leaning on the difficult system of knowledge of spatial conformities to law and relations which are formed in the process of decision of various graphic tasks, they are able to form spatial thought.