Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сірик, Л. М.
dc.date.accessioned 2019-04-19T11:23:42Z
dc.date.available 2019-04-19T11:23:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сірик, Л. М. Особливості американської системи вищої освіти / Л. М. Сірик // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 219-226. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24263
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості американської системи вищої освіти, виявлено існування двоступеневого процесу підготовки вчителів (бакалавр-магістр), спосіб організації навчального навантаження студента та розподіл предметів. Охарактеризовані особливості американської системи освіти педагогічних працівників, які включають організацію консультаційної роботи та мотивують до нових творчих пошуків. Розкрито систему ліквідації заборгованості та проходження педагогічної практики майбутніх учителів у США, яка передбачає такі етапи як: ввідний, активний і пасивний. Окреслено шлях подальшого працевлаштування в американській школі, який передбачає складання ліцензійних тестів. ua
dc.description.abstract The article analyzes the peculiarities of the American system of higher education, reveals the existence of a two-step process of teacher training (Bachelor’s and Master’s degrees), the way of organizing student’s load and distribution of subjects. The peculiarities of the American educational system of pedagogical workers are described, which include the organization of advisory work and motivate new creative searches. The system of debt cancellation and pedagogical practice of future teachers in the USA is developed, which provides for the following stages: input, active and passive. The way of further employment in the American school, which involves the preparation of licensing tests is outlined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Вища освіта США ua
dc.subject двоступеневий процес підготовки вчителів ua
dc.subject навчальне навантаження студентів ua
dc.subject педагогічні працівники ua
dc.subject консультаційна робота ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject нові творчі пошуки ua
dc.subject ліквідація заборгованості ua
dc.subject педагогічна практика ua
dc.subject подальше працевлаштування ua
dc.subject ліцензійні тести ua
dc.subject Higher Education of the USA ua
dc.subject two-step process of teacher training ua
dc.subject students’ educational load ua
dc.subject pedagogical staf ua
dc.subject consulting work ua
dc.subject motivation ua
dc.subject new creative searches ua
dc.subject debt elimination ua
dc.subject pedagogical practice ua
dc.subject further employment ua
dc.subject license tests ua
dc.subject.classification 378.4(73) ua
dc.title Особливості американської системи вищої освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу