Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Балетмейстерська діяльність Вахтанга Вронського у контексті розвитку вітчизняного балетного мистецтва другої половини ХХ століття

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Савченко, Р. В.
dc.date.accessioned 2019-04-19T11:04:30Z
dc.date.available 2019-04-19T11:04:30Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Савченко, Р. В. Балетмейстерська діяльність Вахтанга Вронського у контексті розвитку вітчизняного балетного мистецтва другої половини ХХ століття / Р. В. Савченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 211-219. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24259
dc.description.abstract Статтю присвячено балетмейстерській роботі відомого українського хореографа другої половини ХХ століття Вахтанга Вронського (1905–1988). У публікації висвітлено основні етапи його творчої діяльності на львівській та київській балетних сценах, визначено роль постановника у створенні нової високохудожньої балетної естетики, в основу якої було покладено дієвий танець. Встановлено, що у танцювально-пантомімічному рішенні вистав В. Вронського виявилися прагнення хореографа до поглиблення реалізму балетної вистави, своєрідного синтезу художніх здобутків усіх попередніх десятиліть розвитку вітчизняного балетного театру. Він активно працював над втіленням партитур вітчизняних композиторів, посвоєму інтерпретував їх, шукав власні оригінальні версії спектаклів. Йому вдалося затвердити на українській балетній сцені складний жанр хореографічної поеми. ua
dc.description.abstract The article is devoted ballet-master work of the known Ukrainian choreographer of the second half of ХХ age of Vakhtanga Wronski (1905–1988). In a publication the basic stages of his creative activity are lighted up on the Lvov and Kievan stages, the role of producer is certain in creation of new highly artistic ballet aesthetics, deystvenniy dance was fixed in basis of which. It is set that in the dancing pantomimes decision of theatricals of V. Vronskogo aspirations of choreographer were revealed to deepening of dramatic effect of the ballet raising, original synthesis of artistic achievements of all of previous decades of development of domestic ballet theater. He actively worked on embodiment of scores of home composers, in its own way interpreted them, searched the own original versions of theatricals. He succeeded to confirm the difficult genre of choreographic poem on the Ukrainian ballet stage. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject театральна умовність ua
dc.subject танцювальна образність ua
dc.subject балетмейстерське мистецтво ua
dc.subject хореографічна драма ua
dc.subject theatrical convention ua
dc.subject dancing vividness ua
dc.subject ballet-master art ua
dc.subject choreographic drama ua
dc.subject.classification 792.82(477)(092)”1950/1988” ua
dc.title Балетмейстерська діяльність Вахтанга Вронського у контексті розвитку вітчизняного балетного мистецтва другої половини ХХ століття ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics