У статті приділяється пріоритетна увага здоров’язбережувальній парадигмі виховання
дошкільнят, яка полягає насамперед у тому, щоб навчити самих дітей свідомо ставитися до
свого здоров’я, дбати про нього, розрізняти різні його стани, вміти надавати собі найпершу
допомогу, прагнути до здорового способу життя.
Висвітлюється модель впровадження здоров’яформувальної і здоров’язбережувальної
технології в освітній простір.
Priority attention the zdorov’esokhranitel’noy paradigm of education of under-fives is spared in
the article, which consists above all things in that, to teach children consciously to behave to the
health, care of him, distinguish raznye of his state, able to render itself the first aid, to aspire to the
healthy way of life. Lights up the model of introduction of zdorov’eformiruyuschey and zdorov’esokhranitel’noy
technologies in educational space.