Статтю присвячено проблемі концептуального підходу до підготовки вчителя
англійської мови в країнах Європейського Союзу. Проаналізовано актуальні риси процесів інтеграції та інтернаціоналізації, здійснено ретроспективу євроінтеграції та означено особливості концепції підготовки вчителя англійської мови нового покоління. Аналіз концепції ґрунтується на вивченні організації та методики підготовки вчителів англійської мовив країнах Європейського союзу, особливу увагу приділено пропозиціям щодо удосконалення означеного процесу з огляду на інтеграційні процеси та перспективи практичної реалізації на загальноєвропейському, національному та регіональному рівнях. Процеси інтернаціоналізації у різних сферах суспільного життя та євроінтеграції як
всередині ЄС, так і зовні, посилюють значення загальної мовної компетентності та володіння іноземними мовами, передусім англійською. Саме тому підготовка вчителя англійської мови відіграє стратегічну роль у налаштуванні європейської освітньої системи на відповідну реакцію, допомагаючи озброїти студентів необхідними знаннями, вміннями та навичками, надати їм можливості для соціальної інклюзії та професійної самореалізації..
The article revealsconceptual approach to the problem of the English language teacher training
in the European Union. Actual features of the processes of internationalization and integration are
analysed, retrospective of integration is given and peculiarities of the concept of training of the English
language teacher of tomorrow are defined. Analysis of the concept is based on the study of
organization and methodology of the English language teacher training in the European Union with
the particular attention paid to suggestions on improvement of the training process in relation with
integration processes and prospects of concept’s realization at the European, national and regional
levels.
The processes of internationalization in the different spheres of public life and eurointegration
both into European Union, and outwardly, strengthen the value of general language competence and
possessing foreign languages, foremost English. For this reason preparation of teacher of English
plays a strategic role in tuning of the European educational system on a corresponding reaction,
helping to arm with students necessary knowledge, abilities and skills, to enable to professional selfrealization.