Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентнісний підхід у системі інформаційно-технологічної підготовки майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маргітич, М. Я.
dc.date.accessioned 2019-04-17T13:30:04Z
dc.date.available 2019-04-17T13:30:04Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Маргітич, М. Я. Компетентнісний підхід у системі інформаційно-технологічної підготовки майбутніх учителів технологій / М. Я. Маргітич // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 124-133. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24227
dc.description.abstract Розглянуто питання компетентнісного підходу в системі інформаційно-технологічної підготовки майбутніх учителів технологічної освіти в умовах Болонського процесу. Показані шляхи формування інформаційно-технологічної компетентності з позицій рівневого підходу. Зроблено аналіз архетипів і механізмів навчання в ролі системотвірного чинника моделі системи інформаційно-технологічної підготовки відношення “діяльність членів педагогічного колективу – діяльність студента”, зокрема в межах різних компонентів, представленої моделі показана дія педагога на студента, – яка є або визначальною, або корегуючою. З опорою на концептуальні положення технології модульного навчання розглянуті питання структуризації змісту інформаційно-технологічної підготовки майбутніх учителів технологій. Обґрунтовано вибір комплексу методів для умов модульного навчання і умов реалізації моделі в контексті концепції гуманістичної педагогіки, особистісно орієнтованого підходу та конструктивізму. Розглянуті методи, форми і засоби навчання, які можна використовувати як в традиційному, так і в дистанційному навчанні. ua
dc.description.abstract In article questions of competence approach in the system of information-technology training future teachers of technology education in the Bologna process. Showing ways of creating information technology competence from the point of level approach. Been analyzed the archetypes and mechanisms of learning in the role of creating systems factor of system model information-technology training related "activities of members of the teaching staff – activities student", in particular within the limits different components the presented model is shown performance of the teacher on the student – which are or defining or corrective. With support on conceptual provisions of modular technologies of education addressed issues of content of structuring the information and technology training future teachers of technology. Discussed the selection of methods for complex of modular training for the conditions of modular training and conditions of model in the context of the implementation of the concept of humanistic pedagogy, personality oriented approach and constructivism. Discussed the methods, forms and training tools that can be used in both traditional and distance learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційно-технологічна компетентність ua
dc.subject модульне навчання ua
dc.subject модульне представлення навчального матеріалу ua
dc.subject система інформаційно-технологічної підготовки ua
dc.subject information-technological competence ua
dc.subject modular training ua
dc.subject modular training material representation ua
dc.subject system of information and technology training ua
dc.subject.classification 37.011.3-051:004 ua
dc.title Компетентнісний підхід у системі інформаційно-технологічної підготовки майбутніх учителів технологій ua
dc.title.alternative Сompetence approach in the system of information and technological training future teachers of technology ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу