Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Ідея толерантності у гуманітарних науках

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Максимова, О. О.
dc.date.accessioned 2019-04-17T13:26:39Z
dc.date.available 2019-04-17T13:26:39Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Максимова, О. О. Ідея толерантності у гуманітарних науках / О. О. Максимова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 116-123. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24224
dc.description.abstract У статті розглянуто етимологію та тлумачення поняття “толерантність” з точки зору різних гуманітарних наук (філософії, соціології, етнополітології, культурології, психології, педагогіки). Здійснена спроба виявити спільні підходи та історично зумовлені зміни у його семантиці та наведений ряд категорій, які розкривають його значення: поблажливість, допустимість, терпимість, прийняття, повага, розуміння, схильність до інших, гнучкість, милосердя, витриманість, стійкість, уміння миритися, рахуватися з іншими. Показано відмінність терміну “терпимість”, який часто вживають як синонімічний, від “толерантності”. Проаналізавно змістове насичення категорії “толерантність” згідно резолюції Генеральної конференції ЮНЕСКО. Охаракетризована “толерантність” у психолого-педагогічному ракурсі: як мета та результат виховання, яке супроводжується формуванням певних соціальних установок, з одного боку, та як якість особистості, яка виявляється у поведінці і вчинках, з іншого. Розкрито два аспекти толерантності: зовнішній та внутрішній. Визначені засади педагогіки толерантності, що передбачає кропітку працю вчителя над собою. ua
dc.description.abstract The paper considers the etymology and interpretation of “tolerance” in terms of various humanities (philosophy, sociology, Ethnopolitology, cultural studies, psychology, pedagogy). An attempt to identify common approaches and historically due to changes in its semantics and presented a number of categories that reveal its meaning: indulgence, admissibility, tolerance, acceptance, respect, understanding, susceptibility to others, flexibility, compassion, consistency, stability, ability to accept, ignore with others. The difference in the term “tolerance” is often used as synonymous, the “tolerance”. Analyzed semantic satiation category “tolerance” in accordance with resolutions of the General Conference of UNESCO. “Tolerance” in psychological and pedagogical perspective are characterized in: as a goal and result of education, which is accompanied by the formation of certain attitudes on the one hand and a quality person, manifested in the behavior and actions of the other. Tolerance reveals two aspects: external and internal. Defined principles of tolerance pedagogy that involves hard work of a teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject терпимість ua
dc.subject розуміння ua
dc.subject прийняття ua
dc.subject допустимість ua
dc.subject рівність ua
dc.subject толерантне суспільство ua
dc.subject педагогіка толерантності ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject understanding ua
dc.subject acceptance ua
dc.subject admissibility ua
dc.subject equality and tolerant society ua
dc.subject teaching tolerance ua
dc.subject.classification 371.011 (07)А ua
dc.title Ідея толерантності у гуманітарних науках ua
dc.title.alternative The idea of tolerance in the humanities ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics