В статті акцентовано увагу на важливості проектування змісту підготовки фахівців як педагогічній проблемі. Проаналізовано сучасні підходи до компонентів побудови змісту освіти.Визначено, що основними компонентами побудови змісту підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії є: джерела змісту; чинники, що впливають на зміст освіти; принципи добору змісту освіти, критерії визначення конкретного змісту навчального матеріалу; методи добору змісту навчального предмету.Розкрито зміст професійної підготовки майбутніх вчителів технологій до педагогічної взаємодії як цілісної системи, яка включає ціннісно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний і творчий компоненти та забезпечує формування готовності до
педагогічної взаємодії. Проаналізовано дослідження щодо виділяння рівнів освіти. На основі узагальнення розглянуто проектування змісту освіти майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії на чотирьох рівнях: рівень освітньо-професійної програми; рівень навчальних планів; рівень навчальної програми дисципліни; рівень навчальної теми. Відображено вимоги до проектування змісту на кожному з визначених рівнів.
The article focuses attention on the importance of planning the content of specialist training as a pedagogical problem. Modern approaches to the components of the structure of education content are analyzed. The sources of content; factors that affect the content of education; principles of selection of
the content of education, the criteria of defining the specific content of teaching material; the methods of selection of a subject content are defined as the main components of the content of training of future teachers of handicraft and technologies for pedagogical interaction. The content of professional
training of future teachers of technologies for pedagogical interaction as a comprehensive whole that includes motivation-value, cognitive, activity, personality and creative components and ensures formation of readiness to pedagogical interaction is examined. Research into distinguishing education levels is analyzed. On the basis of generalization the article presents planning the content of training of
future teachers of handicrafts and technologies for pedagogical interaction on the following levels: the level of an educational-professional program; the level of a syllabus; the level of a subject curriculum; the level of a learning topic. The requirements to planning the content on each level are presented.