ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрощук, І. П. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-17T13:19:45Z | |
dc.date.available | 2019-04-17T13:19:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Андрощук, І. П. Активізація творчої художньо-технічної діяльності учнів засобами сучасних технологій / І. П. Андрощук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 19-25. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24217 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуто зміст активізації як постійного, безперервного процесу стимулювання учнів до енергійного, цілеспрямованого навчання, подолання пасивної і стереотипної діяльності, спаду і застою у розумовій діяльності. Визначено основні завдання, які необхідно розв’язати педагогу для активізації творчої художньо-технічної діяльності учнів. З’ясовано, що ефективними сучасними технологіями, які сприяють активізації творчої художньо-технічної діяльності учнів є: інтерактивні, технологіяпроблемного навчання, інформаційно-комунікаційні, технологія індивідуалізації навчання; проектна та ігрова технології. Розкрито їх потенціал та значення в аспекті означеної проблеми. Зосереджена увага на окремих методах в контексті обґрунтованих технологій. Зазначено, що активізації творчої художньо-технічної діяльності сприяє також звернення до міжпредметних зв’язків через відповідну систему прийомів та засобів. Акцентовано увагу на тому, що арсенал засобів сучасних технологій для активізації творчої художньо-технічної діяльності учнів великий. Однак його ефективність, перш за все, залежить від підготовленості педагога, його бажання творчо працювати, тим самим активізуючи своїх учнів. | ua |
dc.description.abstract | The article considers the content of activation as a constant continuous process of stimulating pupils to active purposeful learning, overcoming passive and stereotype activity, decline and stagnation of mental activity. Central tasks that must be solved by a teacher for activation of pupils’ creative artistic and technological activity are defined. Interactive technologies, method of problembased learning, information communication technologies, technology of individualized learning, project and play technologies are considered as efficient modern technologies that promote activation of creative artistic and technological activity of pupils. Their potential and importance to the defined problem are shown. Attention is focused on particular methods in the context of grounded technologies. It is shown that the use of intersubject ties through the appropriate system of techniques and means facilitates activation of creative artistic technological activity. The variety of means of modern technologies for activation of creative artistic and technological activity is emphasized. Nonetheless, its efficiency depends on teachers’ qualification and their willingness to work creatively, which activates their pupils. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | активізація | ua |
dc.subject | творча художньо-технічна діяльність | ua |
dc.subject | учні | ua |
dc.subject | засоби сучасних технологій | ua |
dc.subject | activation | ua |
dc.subject | creative artistic and technological activity | ua |
dc.subject | pupils | ua |
dc.subject | means of modern technologies | ua |
dc.subject.classification | 371.3:75 | ua |
dc.title | Активізація творчої художньо-технічної діяльності учнів засобами сучасних технологій | ua |
dc.type | Article | ua |