У статті шляхом аналізу літературних джерел виділено основні освітні процеси, що
відбуваються у світі взагалі і в Україні зокрема (у тому числі, з урахуванням інтеграції освіти України у Європейський простір). Відповідно до цього аналізу зроблено висновок про те, що на сучасному етапі розвитку освітня галузь в Україні має ґрунтуватись на засадах гуманістичного підходу та набувати інноваційного характеру. Це передбачає: забезпечення у процесі навчання можливості творчого пошуку знань та їх реалізацію у практичній діяльності; розширення можливостей для застосування інноваційних форм, методів і засобів навчання;
забезпечення мотивації та врахування особистісних схильностей та інтересів того, хто навчається, як важливих чинників ефективності навчання; спрямування освітньої діяльності на формування у молоді здатності до інноваційної діяльності. Наведено авторську думку щодо першорядного значення для сучасної педагогічної освіти розв’язання проблеми підготовки фахівців інноваційного типу (зокрема, вчителів фізики), здатних забезпечити розроблення та впровадження інноваційних освітніх рішень
In this article, by analyzing of the literature sources the main processes in education taking place in the world in general and in Ukraine in particular, are highlighted (including Including, subject to education of Ukraine integration into the European space). According with this analysis it was
concluded that at the current stage of development educational industry in Ukraine should be based on the principles of humanistic approach and should acquire innovative character. It is expected: providing in the process of training opportunities for creative search knowledge and their realizing in
practice; expanding opportunities for using innovative forms, methods and means of teaching; providing motivation and keeping of personal aptitudes and interests of students as an important part of a learning efficiency; directing education activity on the formation of the ability of young people to
creative activities. It is powered by the authors’ opinion regarding the priority for the modern teacher education address the problem of training of specialists of innovative type (in particular, teachers of physics), which are capable of ensuring the development and implementation of innovative educational solutions.