Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні основи розвитку вищої професійної освіти у республіці Польща

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каричковський, В. Д.
dc.date.accessioned 2019-04-16T12:47:10Z
dc.date.available 2019-04-16T12:47:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Каричковський, В. Д. Теоретичні основи розвитку вищої професійної освіти у республіці Польща / В. Д. Каричковський // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 112-121. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24203
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичний аналіз системи вищої професійної освіти у Республіці Польща на основі огляду нормативних документів та науково-педагогічної літератури. Зокрема, розкрито особливості системи вищої освіти; здійснено аналіз дескрипторів, прийнятих в FQ-EHEA та EQF-LLL; розглянуто специфіку студентської академічної мобільності;охарактеризовано специфіку та напрями політики у галузі розвитку вищих навчальних закладів; проаналізовано відмінності між термінами “якість навчання” і “якість освіти”; зроблено акцент на вимогах до професійної підготовки майбутніх фахівців. Неперервна професійна освіта повинна сприяти утвердженню особистості як найвищої цінності суспільства, виступати гарантом проти її знеособлення в умовах ринкової економіки, надавати можливість самореалізації у професійній діяльності та на практиці реалізувати гуманістичну спрямованість сучасної освіти. ua
dc.description.abstract The article provides theoretical analysis of the system of higher professional education in the Republic of Poland on the basis of review of normative documents and scientific and pedagogical literature. In particular, features of the system of higher education are revealed; analysis of descriptors adopted in FQ-EHEA and EQF-LLL is made; the specifics of student academic mobility are considered; characterizes of the specifics and directions of policy in the field of development of higher educational institutions are analyzed; the differences between the terms “quality of education” and “quality of education” are analyzed; the emphasis is placed on the requirements for the training of future specialists. Continuous trade education must assist claim of personality as the greatest value of society, to come forward as a guarantor against her depersonalization in the conditions of market economy, to give possibility of self-realization in professional activity and in practice to realize the humanism orientation of modern education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Республіка Польща ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject аграрна галузь ua
dc.subject майбутній фахівець ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject Republic of Poland ua
dc.subject higher education institution ua
dc.subject agrarian sector ua
dc.subject future specialist ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject.classification 378.4 ua
dc.title Теоретичні основи розвитку вищої професійної освіти у республіці Польща ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу