ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кобернік, С. Г. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-16T06:58:16Z | |
dc.date.available | 2019-04-16T06:58:16Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Кобернік, С. Г. Сучасний підручник з географії для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів та його дидактичні можливості / С. Г. Кобернік // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 65-74. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24196 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано зміни у вивченні географії в 6 класі згідно оновленої навчальної програми та визначено дидактичні можливості підручника з географії як головного засобу навчання в реалізації мети і завдань початкового курсу географічної освіти. Запропоновано авторську модель сучасного підручника з географії для 6 класу з аналізом його головних рубрик та матеріалів. Визначено основні прийоми щодо використання методичного апарату й ілюстративного матеріалу підручника. Надано відповідні методичні рекомендації для застосування матеріалів підручника у навчальному процесі. Схарактеризовано складові навчально-методичного комплекту розробленого за ідеями автора до нового підручника з географії. | ua |
dc.description.abstract | The paper analyzes the changes in the study of geography in the 6th grade according to the content of the new curriculum and didactic functions of the geography textbook are defined as the main means of learning in the realization of objectives and tasks of the initial course of geography education. The author’s model of modern geography textbook for 6th grade with an analysis of its main categories and materials are offered. The basic techniques for us age of the methodological apparatus and illustrative material of the textbook are shown. Appropriate guidelines for the use of the textbook material in the learning process are given. The components of the teaching complex developed according to the authors ideas of geography textbooks are characterized. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | підручник з географії | ua |
dc.subject | авторська модель підручника | ua |
dc.subject | дидактичні можливості підручника | ua |
dc.subject | рубрики підручника | ua |
dc.subject | ілюстративний матеріал підручника | ua |
dc.subject | методичний апарат підручника | ua |
dc.subject | учні 6 класу | ua |
dc.subject | загальноосвітня школа | ua |
dc.subject | textbook on geography | ua |
dc.subject | authors textbook model | ua |
dc.subject | didactic opportunities of the textbook | ua |
dc.subject | categories textbook | ua |
dc.subject | illustrative textbook material | ua |
dc.subject | methodological apparatus of the textbook | ua |
dc.subject | pupils of 6th grade | ua |
dc.subject | comprehensive school | ua |
dc.subject.classification | 373.5.016:91]:37.091.64 | ua |
dc.title | Сучасний підручник з географії для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів та його дидактичні можливості | ua |
dc.title.alternative | Modern geography textbook for 6th grade of secondary schools and its didactic opportunities | ua |
dc.type | Article | ua |