У статті розглядаються питання створення особистісно зорієнтованого навчально-розвивального етнокультурного середовища у педагогічному ВНЗ, в результаті взаємодії з яким у майбутнього вчителя музики формується готовність до продуктивної фахової діяльності, що ґрунтується на знанні сучасних освітніх технологій, розуміння власної індивідуальної сутності, створенні власного педагогічного іміджу. Особистісно зорієнтований підхід висуває перед сучасними педагогічними ВНЗ вимогу змінити позицію викладача-інформатора як джерела знань, контролера на позицію фасилітатора, аніматора, тьютора; створення таких навчальних ситуацій, які б сприяли вільному розвою можливостей студентів шляхом активізації внутрішніх резервів; створення умов для розвитку моральної, соціально активної, професійно компетентної особистості, здатної до подальшого саморозвитку та самовиявлення.
The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the principles of humanistic education and upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction. Professional training must contribute to the teacher’s understanding of his individual essence and the formation of his individual pedagogical conception. The personality orientated approach pulls out a requirement to change position of teacherinformant as sources of knowledge, inspector on position of фасилітатора, animator before modern pedagogical institutes of higher; creation of such educational situations which would assist free development of possibilities of students by activation of internal backlogs; conditioning is for development of moral, socially active, professionally competent personality, apt at further development and exposure.