ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бучківська, Г. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-12T13:18:13Z | |
dc.date.available | 2019-04-12T13:18:13Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Бучківська, Г. В. Вплив народного декоративно-ужиткового мистецтва на етнокультурне становлення і розвиток майбутнього вчителя початкових класів / Г. В. Бучківська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 45-52. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24172 | |
dc.description.abstract | У статті зроблено спробу провести аналіз впливу засобів національної культури, зокрема народного декоративно-ужиткового мистецтва, на формування творчого вчителя, його естетичних смаків і духовно-моральних цінностей, етнокультурну самоідентифікацію і національну свідомість. Визначено педагогічні умови використання змісту, форм і методів навчання з метою етнокультурного становлення майбутніх учителів початкових класів засобами народного декоративно-ужиткового мистецтва в педагогічному вищому закладі освіти. Педагогічна громадськість має усвідомити педагогічне значення вітчизняного декоративно-ужиткового мистецтва, яке, ґрунтуючись на підвалинах народного світогляду, відтворює емоційно-естетичний, художньо-творчий, моральний, інтелектуальний, трудовий досвід українців, їх культуру та духовність. Тому вивчення цього виду мистецтва у педагогічному вищому закладі освіти має стати міцним фундаментом збереження національного генотипу, культури та духовності, надійним засобом формування нового покоління сучасних учителів для Нової української школи. | ua |
dc.description.abstract | In the article there was an attempt to analyze the influence of means of national culture, in particular folk decorative-applied art, on the formation of the creative teacher, his or her aesthetic tastes and spiritual-moral values, ethno-cultural self-identification and national consciousness. The pedagogical conditions of the use of the content, forms and methods of training for the purpose of ethno-cultural formation of the future primary school teachers by means of folk decorative-applied art in the pedagogical higher educational establishment have been determined. Pedagogical public must realize the pedagogical value of home декоративно-ужиткового art, which, based on foundations of folk world view, recreates emotionally-aesthetic, artistically-creative, moral, intellectual, labour experience of Ukrainians, their culture and spirituality. Therefore the study of this type of art in pedagogical higher establishment of education must become strong foundation of maintenance of national genotype, culture and spirituality, by the reliable mean of forming of new generation of modern teachers for New Ukrainian school. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогічна освіта | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | етнокультурне становлення | ua |
dc.subject | народне декоративно-ужиткове мистецтво | ua |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | ua |
dc.subject | pedagogical education | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject | national culture | ua |
dc.subject | folk decorativeapplied art | ua |
dc.subject | ethno-cultural formation | ua |
dc.subject | future teachers of primary school | ua |
dc.subject.classification | 373.3.011.31.036:745/749 | ua |
dc.title | Вплив народного декоративно-ужиткового мистецтва на етнокультурне становлення і розвиток майбутнього вчителя початкових класів | ua |
dc.type | Article | ua |