Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Морально-естетичне виховання учнів у загальноосвітніх закладах України у другій половині ХХ століття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булгакова, Т. М.
dc.date.accessioned 2019-04-12T13:17:02Z
dc.date.available 2019-04-12T13:17:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Булгакова, Т. М. Морально-естетичне виховання учнів у загальноосвітніх закладах України у другій половині ХХ століття / Т. М. Булгакова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 39-44. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24171
dc.description.abstract Стаття розкриває основні тенденції морально-естетичного виховання учнів в загальноосвітніх закладах України другої половини XX століття. Автор розглядає назрілу проблему недостатньої розробленості морально-естетичного аспекту виховання учнів, шукаючи шляхи вирішення у надбаннях педагогічної теорії та практики другої половини минулого століття. Проаналізовано підходи до морально-естетичного виховання України означеного періоду. Дається критична оцінка теорії та практики морально-естетичного виховання учнів у вітчизняній системі освіти досліджуваного періоду. Охарактеризована залежність морально-естетичного виховання підростаючого покоління від основної лінії керівництва державою у радянський відрізок часу досліджуваного періоду. Українська література розглянута як неоціненне джерело для формування загальнолюдських моральних цінностей. В кінці другої половини XX століття морально-естетичне виховання у загальноосвітній школі направлене на оновлення традиційних, неповторних духовних цінностей України. ua
dc.description.abstract The article reveals the main tendencies of moral and aesthetic education of pupils in general education establishments of Ukraine in the second half of the 20th century. The author considers the pressing problem of insufficient development of the moral and aesthetic aspect of pupils’ education, looking for ways to solve achievements of pedagogical theory and practice of the second half of the previous century. Approaches to the moral and aesthetic education of Ukraine in the period are analyzed. The critical evaluation of the theory and practice of moral and aesthetic education of pupils in the national education system in affected period is given. The dependence of moral and aesthetic education of the younger generation from the main line of state governance in the Soviet period of affected period is described. Ukrainian literature is considered as an invaluable source for the formation of universal moral values. At the end of the second half of the XX century moral and aesthetic education in general education establishments was directed at updating traditional, unique spiritual values of Ukraine. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject морально-естетичне виховання ua
dc.subject учні ua
dc.subject загальноосвітній заклад ua
dc.subject радянська педагогіка ua
dc.subject українська національна педагогіка ua
dc.subject moral and aesthetic education ua
dc.subject students ua
dc.subject general educational establishments ua
dc.subject Soviet pedagogy ua
dc.subject Ukrainian national pedagogy ua
dc.subject.classification 37(091) ua
dc.title Морально-естетичне виховання учнів у загальноосвітніх закладах України у другій половині ХХ століття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу