ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Булгакова, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-12T13:17:02Z | |
dc.date.available | 2019-04-12T13:17:02Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Булгакова, Т. М. Морально-естетичне виховання учнів у загальноосвітніх закладах України у другій половині ХХ століття / Т. М. Булгакова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 39-44. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24171 | |
dc.description.abstract | Стаття розкриває основні тенденції морально-естетичного виховання учнів в загальноосвітніх закладах України другої половини XX століття. Автор розглядає назрілу проблему недостатньої розробленості морально-естетичного аспекту виховання учнів, шукаючи шляхи вирішення у надбаннях педагогічної теорії та практики другої половини минулого століття. Проаналізовано підходи до морально-естетичного виховання України означеного періоду. Дається критична оцінка теорії та практики морально-естетичного виховання учнів у вітчизняній системі освіти досліджуваного періоду. Охарактеризована залежність морально-естетичного виховання підростаючого покоління від основної лінії керівництва державою у радянський відрізок часу досліджуваного періоду. Українська література розглянута як неоціненне джерело для формування загальнолюдських моральних цінностей. В кінці другої половини XX століття морально-естетичне виховання у загальноосвітній школі направлене на оновлення традиційних, неповторних духовних цінностей України. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals the main tendencies of moral and aesthetic education of pupils in general education establishments of Ukraine in the second half of the 20th century. The author considers the pressing problem of insufficient development of the moral and aesthetic aspect of pupils’ education, looking for ways to solve achievements of pedagogical theory and practice of the second half of the previous century. Approaches to the moral and aesthetic education of Ukraine in the period are analyzed. The critical evaluation of the theory and practice of moral and aesthetic education of pupils in the national education system in affected period is given. The dependence of moral and aesthetic education of the younger generation from the main line of state governance in the Soviet period of affected period is described. Ukrainian literature is considered as an invaluable source for the formation of universal moral values. At the end of the second half of the XX century moral and aesthetic education in general education establishments was directed at updating traditional, unique spiritual values of Ukraine. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | морально-естетичне виховання | ua |
dc.subject | учні | ua |
dc.subject | загальноосвітній заклад | ua |
dc.subject | радянська педагогіка | ua |
dc.subject | українська національна педагогіка | ua |
dc.subject | moral and aesthetic education | ua |
dc.subject | students | ua |
dc.subject | general educational establishments | ua |
dc.subject | Soviet pedagogy | ua |
dc.subject | Ukrainian national pedagogy | ua |
dc.subject.classification | 37(091) | ua |
dc.title | Морально-естетичне виховання учнів у загальноосвітніх закладах України у другій половині ХХ століття | ua |
dc.type | Article | ua |