Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистісно-діяльнісний підхід як контекст системного розитку майбутніх учителів французької мови при навчанні професійно орієнтованого усного мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковенко-Глушенкова, Є. В.
dc.date.accessioned 2019-04-12T06:56:54Z
dc.date.available 2019-04-12T06:56:54Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Яковенко-Глушенкова, Є. В. Особистісно-діяльнісний підхід як контекст системного розитку майбутніх учителів французької мови при навчанні професійно орієнтованого усного мовлення / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 242-251. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24160
dc.description.abstract У статті охарактеризовано когнітивні властивості особистості, розвиток позитивної мотивації до навчальної діяльності, особливості комунікативної компетентності у контексті формування професійно орієнтованого усного мовлення у майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання. ua
dc.description.abstract В статье дана характеристика когнитивным свойствам личности, развитию позитивной мотивации к учебной деятельности, особенностям коммуникативной компетентности в контексте формирования профессионально ориентированной устной речи у будущих учителей французского языка на начальном этапе обучения. ua
dc.description.abstract The article deals with analysis of cognitive properties, positive motivation, communicative competence future French language teachers’ in context of personal active approach within professional oriented oral speech training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject когнітивні властивості ua
dc.subject позитивна мотивація ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject професійно орієнтований ua
dc.subject усне мовлення ua
dc.subject майбутні учителі ua
dc.subject французька мова ua
dc.subject когнитивныe свойства ua
dc.subject позитивная мотивация ua
dc.subject коммуникативная компетентность ua
dc.subject профессионально ориентированный ua
dc.subject устная речь ua
dc.subject будущие учителя ua
dc.subject французский язык ua
dc.subject cognitive properties ua
dc.subject positive motivation ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject professional oriented ua
dc.subject oral speech ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject French language ua
dc.subject.classification 371.315:811.133.1 ua
dc.title Особистісно-діяльнісний підхід як контекст системного розитку майбутніх учителів французької мови при навчанні професійно орієнтованого усного мовлення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу