ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яковенко-Глушенкова, Є. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-12T06:56:54Z | |
dc.date.available | 2019-04-12T06:56:54Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Яковенко-Глушенкова, Є. В. Особистісно-діяльнісний підхід як контекст системного розитку майбутніх учителів французької мови при навчанні професійно орієнтованого усного мовлення / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 242-251. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24160 | |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано когнітивні властивості особистості, розвиток позитивної мотивації до навчальної діяльності, особливості комунікативної компетентності у контексті формування професійно орієнтованого усного мовлення у майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання. | ua |
dc.description.abstract | В статье дана характеристика когнитивным свойствам личности, развитию позитивной мотивации к учебной деятельности, особенностям коммуникативной компетентности в контексте формирования профессионально ориентированной устной речи у будущих учителей французского языка на начальном этапе обучения. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with analysis of cognitive properties, positive motivation, communicative competence future French language teachers’ in context of personal active approach within professional oriented oral speech training. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | когнітивні властивості | ua |
dc.subject | позитивна мотивація | ua |
dc.subject | комунікативна компетентність | ua |
dc.subject | професійно орієнтований | ua |
dc.subject | усне мовлення | ua |
dc.subject | майбутні учителі | ua |
dc.subject | французька мова | ua |
dc.subject | когнитивныe свойства | ua |
dc.subject | позитивная мотивация | ua |
dc.subject | коммуникативная компетентность | ua |
dc.subject | профессионально ориентированный | ua |
dc.subject | устная речь | ua |
dc.subject | будущие учителя | ua |
dc.subject | французский язык | ua |
dc.subject | cognitive properties | ua |
dc.subject | positive motivation | ua |
dc.subject | communicative competence | ua |
dc.subject | professional oriented | ua |
dc.subject | oral speech | ua |
dc.subject | future teachers | ua |
dc.subject | French language | ua |
dc.subject.classification | 371.315:811.133.1 | ua |
dc.title | Особистісно-діяльнісний підхід як контекст системного розитку майбутніх учителів французької мови при навчанні професійно орієнтованого усного мовлення | ua |
dc.type | Article | ua |