Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Профорієнтаційна робота в середній загальноосвітній школі в умовах профільного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чумак, М. Є.
dc.contributor.author Маркусь, І. С.
dc.date.accessioned 2019-04-12T06:54:06Z
dc.date.available 2019-04-12T06:54:06Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Чумак, М. Є. Профорієнтаційна робота в середній загальноосвітній школі в умовах профільного навчання / М. Є. Чумак, І. С. Маркусь // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 235-242. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24159
dc.description.abstract У статті розглянуто актуальне питання профорієнтаційної роботи в середній загальноосвітній школі, особливу роль вчителів, батьків та психологів у виборі молодою людиною свого місця в житті, подальшого шляху навчання і праці. Визначено мету профільного навчання та його вимоги як до особистості учня, так і до вчителя-предметника. Проаналізовано шкільну роботу з огляду на професійне самовизначення школярів. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрен актуальный вопрос профориентационной работы в средней общеобразовательной школе, особенной роли учителей, родителей и психологов в выборе молодым человеком своего места в жизни, дальнейшего пути обучения и труда. Определена цель профильного обучения и его требования как к личности ученика, так и к учителю-предметнику. Проанализирована школьная работа, направленная на профессиональное самоопределение школьников. ua
dc.description.abstract In the article the pressing question of vocational orientation work is considered at middle general school. The special role of teachers, parents and psychologists in the young man’s choice of the place in life way of teaching and workplace is researched. The purpose of the profile teaching and its requirements to student’s personality and to teacher are difinied. School work, which is directed to professional self-determination of schoolboys, is analysed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject профорієнтація ua
dc.subject профільне навчання ua
dc.subject самореалізація ua
dc.subject майбутня професія ua
dc.subject вчитель-предметник ua
dc.subject особистість ua
dc.subject навчальна діяльність ua
dc.subject профориентация ua
dc.subject профильное обучение ua
dc.subject самореализация ua
dc.subject будущая профессия ua
dc.subject учитель-предметник ua
dc.subject личность ua
dc.subject учебная деятельность ua
dc.subject vocational orientation ua
dc.subject profile teaching ua
dc.subject self-realization ua
dc.subject future profession ua
dc.subject teacher ua
dc.subject personality ua
dc.subject educational activity ua
dc.subject.classification 37.091.214.18-027.557:331.447.4 ua
dc.title Профорієнтаційна робота в середній загальноосвітній школі в умовах профільного навчання ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics