Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні особливості формування готовності студентів до викладання інформатики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шкуренко, О. В.
dc.date.accessioned 2019-04-11T12:25:42Z
dc.date.available 2019-04-11T12:25:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шкуренко, О. В. Методичні особливості формування готовності студентів до викладання інформатики / О. В. Шкуренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 217-224. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24157
dc.description.abstract У статті на прикладі навчальної дисципліни “Методика навчання інформатики” автор пропонує способи формування готовності студентів до викладання інформатики у початковій школі. Проведено аналіз дефініцій “готовність”, “готовність до діяльності”, “психологічна готовність” та на основі проведеного аналізу, автор пропонує означення поняття “готовність до викладання інформатики”. Виокремлено особливості організації та проведення та практичних занять з “Методики інформатики у початковій школі”. Запропоновано приклад одного з таких занять. ІКТ компонент відіграє особливу роль у формуванні готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Використання віртуальної стіни Padlet, дозволяє студентам вільно завантажувати електронні матеріали та використовувати їх у своїй подальшій педагогічній діяльності. Представлено результати впровадження розроблених вимог, умов, якостей які дозволяють формувати готовність студентів до викладання інформатики у початковій школі. ua
dc.description.abstract In the article on the example of educational discipline “Methods of the studies informatics” author offers the methods of modelling readiness of students to teaching informatics in elementary school. An author conducts the analysis of definitions “readiness”, “readiness to activity”, “psychological readiness” and on the basis of the conducted analysis, determination of concept “readiness to teaching of informatics” offers. The features of organization and realization and practical employments are distinguished after “Methods of informatics in elementary school” and the example of one is offered of such employments. The results of introduction of the worked out requirements, terms, internal’s are presented which allow to form readiness of students to teaching of informatics in elementary school. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підготовка майбутніх учителів ua
dc.subject педагогічна діяльність ua
dc.subject методика інформатики ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject готовність до викладання інформатики ua
dc.subject інформаційна культура ua
dc.subject освітні технології ua
dc.subject хмарні сервіси ua
dc.subject training of future teachers ua
dc.subject methods of informatics ua
dc.subject pedagogical activity ua
dc.subject elementary school ua
dc.subject readiness to teaching of informatics ua
dc.subject information culture ua
dc.subject educational technologies ua
dc.subject cloudy services ua
dc.subject.classification 378:004-051 ua
dc.title Методичні особливості формування готовності студентів до викладання інформатики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу