ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черненко, Г. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-11T12:24:08Z | |
dc.date.available | 2019-04-11T12:24:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Черненко, Г. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою / Г. М. Черненко // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 228-234. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24156 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою. Обґрунтовано визначення понять “компетентність”, “професійна компетентність”. Представлено зміст теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Виділено вміння, що формуються в майбутніх учителів початкової школи: педагогічні, аналітичні, прогностичні, проективні, рефлексивні, організаторські, комунікативні. Розкрито особливості кредитно-модульної системи навчання у вищих навчальних закладах. Доведено ефективність використання кредитно-модульної системи навчання у процесі формування професійної компетентності. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыто проблему формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальной школы по кредитно-модульной системе. Обосновано определение понятий “компетентность”, “профессиональная компетентность”. Представлено содержание теоретической и практической подготовки будущих учителей начальной школы. Выделены умения, которые формируются у будущих учителей начальной школы: педагогические, аналитические, прогностические, проективные, рефлексивные, организаторские, коммуникативные. Раскрыты особенности кредитно-модульной системы обучения в высших учебных заведениях. Доказана эффективность использования кредитно-модульной системы обучения в процессе формирования профессиональной компетентности. | ua |
dc.description.abstract | In the article the problem of formation professional competence of future primary school teachers on credit-modular system. Determination of concepts “competence”, “professional competence, is grounded”. Shows the contents of the theoretical and practical training of future primary school teachers. Highlighted skills are formed at the future elementary school teachers: educational, analytical, predictive, projective, reflexive, organizational, and communication. The features of credit-modular system of teaching in higher education. The efficacy of the use of credit-modular system in the formation of professional competence. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | ua |
dc.subject | кредитно-модульна система | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | профессиональная компетентность | ua |
dc.subject | будущие учителя начальных классов | ua |
dc.subject | кредитно-модульная система | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | future elementary school teacher | ua |
dc.subject | credit-modular system | ua |
dc.subject.classification | 378.147:373.3 | ua |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою | ua |
dc.type | Article | ua |