Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черненко, Г. М.
dc.date.accessioned 2019-04-11T12:24:08Z
dc.date.available 2019-04-11T12:24:08Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Черненко, Г. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою / Г. М. Черненко // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 228-234. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24156
dc.description.abstract У статті розкрито проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою. Обґрунтовано визначення понять “компетентність”, “професійна компетентність”. Представлено зміст теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Виділено вміння, що формуються в майбутніх учителів початкової школи: педагогічні, аналітичні, прогностичні, проективні, рефлексивні, організаторські, комунікативні. Розкрито особливості кредитно-модульної системи навчання у вищих навчальних закладах. Доведено ефективність використання кредитно-модульної системи навчання у процесі формування професійної компетентності. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто проблему формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальной школы по кредитно-модульной системе. Обосновано определение понятий “компетентность”, “профессиональная компетентность”. Представлено содержание теоретической и практической подготовки будущих учителей начальной школы. Выделены умения, которые формируются у будущих учителей начальной школы: педагогические, аналитические, прогностические, проективные, рефлексивные, организаторские, коммуникативные. Раскрыты особенности кредитно-модульной системы обучения в высших учебных заведениях. Доказана эффективность использования кредитно-модульной системы обучения в процессе формирования профессиональной компетентности. ua
dc.description.abstract In the article the problem of formation professional competence of future primary school teachers on credit-modular system. Determination of concepts “competence”, “professional competence, is grounded”. Shows the contents of the theoretical and practical training of future primary school teachers. Highlighted skills are formed at the future elementary school teachers: educational, analytical, predictive, projective, reflexive, organizational, and communication. The features of credit-modular system of teaching in higher education. The efficacy of the use of credit-modular system in the formation of professional competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject майбутні вчителі початкових класів ua
dc.subject кредитно-модульна система ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject будущие учителя начальных классов ua
dc.subject кредитно-модульная система ua
dc.subject competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject future elementary school teacher ua
dc.subject credit-modular system ua
dc.subject.classification 378.147:373.3 ua
dc.title Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу