ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семененко, І. Є. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-11T12:13:14Z | |
dc.date.available | 2019-04-11T12:13:14Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Семененко, І. Є. Елементи етапу адаптації технології педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів у вищих технічних навчальних закладах / І. Є. Семененко // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 214-223. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24154 | |
dc.description.abstract | Розглядається технологія педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів ВТНЗ. Технологія містить три етапи: адаптації, інтенсифікації та ідентифікації. Обґрунтовано сутність етапу адаптації. У статті подано короткий аналіз елементів технології педагогічного супроводу. Технологія висвітлюється як ресурс ефективної організації процесу адаптації. Без цього неможлива самореалізація іноземних студентів у структурі професійної освіти. У якості елементів технології розглядається, зокрема, діагностика готовності до навчально-професійної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | Рассматривается технология педагогического сопровождения профессиональной подготовки иностранных студентов высших технических учебных заведений. Технология включает три этапа: адаптации, интенсификации и идентификации. Обоснована сущность этапа адаптации. В статье дан короткий анализ элементов технологии педагогического сопровождения. Технология освещается как ресурс эффективной организации процесса адаптации. Без этого невозможна самореализация иностранных студентов в структуре профессионального образования. В качестве элементов технологии рассматривается, в частности, диагностика готовности к учебно-профессиональной деятельности. | ua |
dc.description.abstract | Technology of the pedagogical support for professional training of foreign students studying in higher educational technical establishments is considered. The technology consists of three stages: adaptation stage, intensification stage and identification stage. The essence of the stage of adaptation is substantiated. The article presents a brief analysis of elements that are included into the technology of pedagogical support. Technology is highlighted as a resource of the efficient organization of the adaptation process. Self-realization of foreign students in the structure of vocational education is not possible without it. Diagnosis of readiness for educational and professional activities is considered as the element of the technology. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | технологія педагогічного супроводу | ua |
dc.subject | етапи професійного навчання | ua |
dc.subject | іноземні студенти | ua |
dc.subject | адаптація | ua |
dc.subject | технология педагогического сопровождения | ua |
dc.subject | этапы профессионального обучения | ua |
dc.subject | иностранные студенты | ua |
dc.subject | адаптация | ua |
dc.subject | technology of pedagogical support | ua |
dc.subject | stages of vocational training | ua |
dc.subject | foreign students | ua |
dc.subject | adaptation | ua |
dc.subject.classification | 378.14 | ua |
dc.title | Елементи етапу адаптації технології педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів у вищих технічних навчальних закладах | ua |
dc.type | Article | ua |