Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичний аналіз базових понять дослідження проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сакалюк, О. П.
dc.date.accessioned 2019-04-11T11:41:31Z
dc.date.available 2019-04-11T11:41:31Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Сакалюк, О. П. Теоретичний аналіз базових понять дослідження проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Сакалюк // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 207-214. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24153
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичний аналіз понять “емпатійні здібності”, “емпатійний потенціал”, “емпатійна компетентність”. Наведено перелік різних видів емпатійних здібностей. Розкрито сутність емпатійного потенціалу як прояву внутрішньої рефлексії. Виділена відмінність між термінами “компетенція” і “компетентність”. Доведено необхідність формування базових понять емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи. ua
dc.description.abstract В статье осуществлен теоретический анализ понятий “эмпатийные способности”, “эмпатийный потенциал”, “эмпатийная компетентность”. Приведен перечень различных видов эмпатийных способностей. Раскрыта сущность эмпатийного потенциала как проявления внутренней рефлексии. Выделенное различие между терминами “компетенция” и “компетентность”. Доказана необходимость формирования базовых понятий эмпатийной культуры будущих учителей начальной школы. ua
dc.description.abstract The article presents the theoretical analysis of the concepts of “empathy ability”, “empathetic potential”, “empathetic competence”. Lists the various types of empathy abilities. The essence of empathy potential as a manifestation of inner reflection. Highlighted the difference between the terms “competence” and “competence”. The necessity of forming the basic concepts of empathy culture of the future elementary school teachers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здібності ua
dc.subject потенціал ua
dc.subject професійний потенціал ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject способности ua
dc.subject потенциал ua
dc.subject профессиональный потенциал ua
dc.subject компетенция ua
dc.subject ability ua
dc.subject potential ua
dc.subject professional capacity ua
dc.subject competence ua
dc.subject.classification 378.091.12.-051:373.3]:159.942.5 ua
dc.title Теоретичний аналіз базових понять дослідження проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу