У статті здійснено теоретичний аналіз понять “емпатійні здібності”, “емпатійний потенціал”, “емпатійна компетентність”. Наведено перелік різних видів емпатійних здібностей. Розкрито сутність емпатійного потенціалу як прояву внутрішньої рефлексії. Виділена відмінність між термінами “компетенція” і “компетентність”. Доведено необхідність формування базових понять емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи.
В статье осуществлен теоретический анализ понятий “эмпатийные способности”, “эмпатийный потенциал”, “эмпатийная компетентность”. Приведен перечень различных видов эмпатийных способностей. Раскрыта сущность эмпатийного потенциала как проявления внутренней рефлексии. Выделенное различие между терминами “компетенция” и “компетентность”. Доказана необходимость формирования базовых понятий эмпатийной культуры будущих учителей начальной школы.
The article presents the theoretical analysis of the concepts of “empathy ability”, “empathetic potential”, “empathetic competence”. Lists the various types of empathy abilities. The essence of empathy potential as a manifestation of inner reflection. Highlighted the difference between the terms “competence” and “competence”. The necessity of forming the basic concepts of empathy culture of the future elementary school teachers.