ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Саєнко, Н. С. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-11T10:24:57Z | |
dc.date.available | 2019-04-11T10:24:57Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Саєнко, Н. С. Розвиваюче навчання іншомовного письма майбутніх інженерів на основі синергетичного підходу / Н. С. Саєнко // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 200-206. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24152 | |
dc.description.abstract | Проблема навчання професійно-орієнтованого письма студентів технічних спеціальностей розглядається з позицій синергетичного підходу. В термінах синергетики методика навчання іноземних мов може бути представлена як складна еволюціонуюча система. За останнє десятиріччя захищена значна кількість дисертацій, в яких пропонуються авторські методики навчання різних аспектів письма іноземними мовами. В статі наводиться аналіз таких дисертацій з урахуванням цільової аудиторії: учнів середньої школи, майбутніх філологів, майбутніх інженерів. Для майбутніх інженерів найбільш продуктивною тенденцією іншомовної освіти виступає міждисциплінарність, яка становить одну з базових вимог синергетичного підходу до навчання. Інформаційно-комунікаційні технології, представлені в трьох групах, визнаються найбільш дієвим засобом формування іншомовної писемної компетентності під час аудиторної і самостійної роботи студентів. | ua |
dc.description.abstract | Проблема обучения профессионально-ориентированному письму студентов технических специальностей рассматривается с позиций синергетического подхода. В терминах синергетики методика обучения иностранным языкам может быть представлена как сложная эволюционизирующая система. За последнее десятилетие защищено немалое количество диссертаций, в которых предлагаются авторские методики обучения разным аспектам иноязычной письменной речи. В статье приводится анализ таких диссертаций с учетом целевой аудитории: учеников средней школы, студентов языковых специальностей, студентов неязыковых специальностей. Для будущих инженеров наиболее продуктивной тенденцией иноязычного образования выступает междисциплинарность, которая является одним из базовых требований синергетического подхода к обучению. Информационно-коммуникационные технологии, представленные в трех группах, предлагаются как наиболее эффективное средство формирования иноязычной письменной компетентности при аудиторной и самостоятельной работе. | ua |
dc.description.abstract | The problem of teaching profession-oriented writing in the course of ESP in high technical school is studied on the synergetic approach basic. In terms of synergy foreign language methodology is regarded as a complex self-organizing system which is developing constantly under the influence of permanent social changes. Numerous scientific investigations of the last decade have presented various methods which include appropriate classroom activities and procedures for teaching different aspects of written language. All theses are analyzed according to the category of students for which a certain method is developed: pupils of secondary school, language students, non-language students. For future engineers an interdisciplinary study and integration of ESP and technical subjects are believed to promote the effective development of skilled written language use. Ranged into three groups ICT are discussed as an effective instrument for classroom and self-study learning. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | синергетика | ua |
dc.subject | професійна мовна компетентність | ua |
dc.subject | самостійне навчання | ua |
dc.subject | професійні потреби студентів | ua |
dc.subject | міждисциплінарність | ua |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) | ua |
dc.subject | профессиональная языковая компетентность | ua |
dc.subject | самообучение | ua |
dc.subject | профессиональные потребности студентов | ua |
dc.subject | междисциплинарность | ua |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии (ИКТ) | ua |
dc.subject | synergy | ua |
dc.subject | professional language competence | ua |
dc.subject | self-study organization | ua |
dc.subject | professional needs of the students | ua |
dc.subject | interdisciplinary study | ua |
dc.subject | information and communications technology (ICT) | ua |
dc.subject.classification | 159.372 | ua |
dc.title | Розвиваюче навчання іншомовного письма майбутніх інженерів на основі синергетичного підходу | ua |
dc.type | Article | ua |