ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Панченко, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-11T10:12:31Z | |
dc.date.available | 2019-04-11T10:12:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Панченко, В. О. Формування просторових уявлень у молодших школярів на уроках математики / В. О. Панченко // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 181-188. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24148 | |
dc.description.abstract | У статті теоретично обґрунтовано та розкрито проблему формування просторових уявлень в учнів початкової школи на уроках математики. Охарактеризовано відповідну змістову лінію освітньої галузі “Математика” Державного стандарту початкової загальної освіти; розглянуто вимоги до системи методів розвитку просторових уявлень школярів. Виділено основні структурні компоненти, етапи процесу формування просторових уявлень у школярів. Охарактеризовано відношення на площині і в просторі, які систематизуються в учнів початкової школи, подано зразки завдань, які формують ці відношення та визначено перелік вмінь учнів, які характеризують якість сформованих просторових уявлень. | ua |
dc.description.abstract | В статье теоретически обосновано и раскрыто проблему формирования пространственных представлений у учеников начальной школы на уроках математики. Проанализировано соответствующую смысловую линию образовательной области “Математика” Государственного стандарта начального всеобщего образования; рассмотрено требования к системе методов развития пространственных представлений учеников. Выделено основные составные компоненты, этапы процесса формирования пространственных представлений у школьников. Проанализировано отношения на плоскости и в пространстве, которые систематизируются у учеников начальной школы, подано примеры заданий, которые формируют эти отношения и определено перечень умений учеников, которые определяют качество сформированных пространственных представлений. | ua |
dc.description.abstract | In the article the problem of forming of spatial presentations for the students of initial school on the lessons of mathematics is exposed. The proper semantic line of educational industry of “Mathematician” of the State standard of primary general education is described; it is considered system requirement of methods of development of spatial presentations of schoolboys. Basic structural components are selected, stages of process of forming of spatial presentations for schoolboys. In theory grounded and the problems of forming of spatial presentations are exposed for the students of initial school on the lessons of mathematics. A relation is described on a plane and in space, which systematize for the students of initial school, the standards of tasks, which form these relations and certainly list of abilities of students, which characterize quality of the formed spatial presentations, are given. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | просторові уявлення | ua |
dc.subject | формування уявлень | ua |
dc.subject | просторова орієнтація | ua |
dc.subject | поняття | ua |
dc.subject | розвиток уяви | ua |
dc.subject | істотні ознаки | ua |
dc.subject | положення | ua |
dc.subject | величина | ua |
dc.subject | форма | ua |
dc.subject | зоровий образ | ua |
dc.subject | пізнавальні можливості | ua |
dc.subject | пространственные представления | ua |
dc.subject | формирование представлений | ua |
dc.subject | пространственная ориентация | ua |
dc.subject | понятие | ua |
dc.subject | развитие воображения | ua |
dc.subject | существенные признаки | ua |
dc.subject | положение | ua |
dc.subject | зрительный образ | ua |
dc.subject | познавательные способности | ua |
dc.subject | spatial presentations | ua |
dc.subject | forming of presentations | ua |
dc.subject | spatial orientation | ua |
dc.subject | concept | ua |
dc.subject | development of imagination | ua |
dc.subject | substantial signs | ua |
dc.subject | position | ua |
dc.subject | size | ua |
dc.subject | form | ua |
dc.subject | visualization | ua |
dc.subject | cognitive capabilities | ua |
dc.subject.classification | 373.3.016:51 | ua |
dc.title | Формування просторових уявлень у молодших школярів на уроках математики | ua |
dc.type | Article | ua |