ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пантюк, Т. І. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-10T11:39:39Z | |
dc.date.available | 2019-04-10T11:39:39Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Пантюк, Т. І. Система підготовки дитини до школи крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / Т. І. Пантюк // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 174-180. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24141 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема підготовки дитини до школи крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. Аналізуються праці вченого, в яких обґрунтовуються педагогічні умови раннього навчання дитини, її всебічного розвитку та природовідповідного виховання. У статті доводимо, що В. О. Сухомлинський у процесі підготовки дитини до школи акцентував увагу на природо- і культуровідповідності цього процесу; пріоритетною визначав роль творчості у дитячому житті і діяльності; наголошував на посильності і розумній напруженості розумової праці дитини; свободу і активність учений розглядав як необхідні умови дитячої діяльності, зокрема навчальної. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблема подготовки ребенка к школе сквозь призму педагогического наследия В. О. Сухомлинского. Анализируются труды ученого, в каких обосновываются педагогические условия раннего обучения ребенка, его всестороннего развития и природосообразного воспитания. В статье доказано, что В. О. Сухомлинский в процессе подготовки ребенка к школе акцентировал внимание на природо- і культуросообразности этого процесса; приоритетной обозначал роль творчества в детской жизни и деятельности; акцентировал на посильности и разумной напряженности умственного труда ребенка; свободу и активность ученый рассматривал как необходимые условия детской деятельности, в частности учебной. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of preparing a child to school in the light of pedagogical heritage of V. O. Sukhomlynskyi. It gives the analysis of scholar’s works, in which the pedagogical conditions of child’s early studying, her all-round development and bringing-up based on nature conformity are grounded. The article proves that V. O. Sukhomlynskyi paid special attention to natural and cultural conformity of this process while preparing a child to school; determined the role of creative work in children’s life and activities as the one of primary importance; emphasized the intensification and reasonable intensity of child’s mental work; the scholar considered the freedom and active part as necessary conditions of children’s activities, especially educational. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | В. О. Сухомлинський | ua |
dc.subject | підготовка дитини до школи | ua |
dc.subject | педагогічні умови раннього навчання | ua |
dc.subject | творчість | ua |
dc.subject | посильність | ua |
dc.subject | діяльність | ua |
dc.subject | активність | ua |
dc.subject | В. О. Сухомлинский | ua |
dc.subject | подготовка ребенка к школе | ua |
dc.subject | педагогические условия раннего обучения | ua |
dc.subject | творчество | ua |
dc.subject | посильность | ua |
dc.subject | деятельность | ua |
dc.subject | активность | ua |
dc.subject | V. O. Sukhomlynskyi | ua |
dc.subject | child’s school preparation | ua |
dc.subject | pedagogical conditions of child’s early studying | ua |
dc.subject | creative work | ua |
dc.subject | intensification | ua |
dc.subject | activities | ua |
dc.subject | active part | ua |
dc.subject.classification | 372.1:37(092)“19” | ua |
dc.title | Система підготовки дитини до школи крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського | ua |
dc.type | Article | ua |