ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ся Цзін | |
dc.date.accessioned | 2019-04-10T09:44:34Z | |
dc.date.available | 2019-04-10T09:44:34Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Ся Цзін. Діалектика комунікативної дидактики у творчому процесі підготовки педагога-вокаліста / Ся Цзін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 189-194. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24133 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості та ознаки комунікативної дидактики у творчому процесі підготовки педагога-вокаліста. Розглядається термінологічний апарат комунікативної дидактики. Визначені три головних пріоритети комунікативної педагогіки, різні аспекти комунікації. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals features of communicative didactics in the creative process of teacher-vocalist training. The terminology apparatus of communicative didactics is considered. Three main priorities of communicative pedagogy, various aspects of communication are defined. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогічна психологія | ua |
dc.subject | комунікації | ua |
dc.subject | термінологія та пріоритети комунікативної дидактики | ua |
dc.subject | pedagogical psychology | ua |
dc.subject | communication | ua |
dc.subject | terminology and priorities of communicative didactics | ua |
dc.subject.classification | 378.147:7840 | ua |
dc.title | Діалектика комунікативної дидактики у творчому процесі підготовки педагога-вокаліста | ua |
dc.type | Article | ua |