Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Герменевтичний аспект навчання майбутніх учителів музики аранжуванню в процесі фахової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степанов, В. А.
dc.date.accessioned 2019-04-10T09:40:32Z
dc.date.available 2019-04-10T09:40:32Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Степанов, В. А. Герменевтичний аспект навчання майбутніх учителів музики аранжуванню в процесі фахової підготовки / В. А. Степанов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 176-182. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24131
dc.description.abstract У статті порушено проблему застосування герменевтики як методу, теорії, філософії будь-якої інтерпретації до інтерпретації музичних творів. Здійснено аналіз історичного розвитку герменевтики як методологічної основи навчання майбутніх учителів музики аранжуванню у процесі фахової підготовки, розкрито сутнісний зміст понять “розуміння”, “інтерпретація” та “аранжування”. Відзначено, що інтерпретація та розуміння музичних текстів герменевтичними методами доповнює традиційні форми аналізу музичних творів, акцентовано діалоговий характер герменевтичної методології. ua
dc.description.abstract The article was written about the problem of using of hermeneutics as a method, theory, philosophy of any interpretation regarding the musical interpretation. The historical development of the hermeneutic as methodological basis of the arrangement teaching of future music teachers in the process of professional training is analyzed. In this article the essence of the concepts of “understanding”, “interpretation” and “arrangement”. The author notes that the interpretation and understanding of texts by hermeneutic’s methods complements the traditional forms of analysis of musical pieces. The dialogue nature of hermeneutical methodology is marked. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject герменевтика ua
dc.subject музичний текст ua
dc.subject музична мова ua
dc.subject мультимедійне аранжування ua
dc.subject інтерпретація музичних творів ua
dc.subject hermeneutical analysis ua
dc.subject interpretation ua
dc.subject musical text ua
dc.subject musical language ua
dc.subject arrangement ua
dc.subject interpretation of musical pieces ua
dc.subject.classification 378.016:78.071.2 ua
dc.title Герменевтичний аспект навчання майбутніх учителів музики аранжуванню в процесі фахової підготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу