ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Мондич, О. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-10T08:50:49Z | |
dc.date.available | 2019-04-10T08:50:49Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Мондич, О. Формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема / О. Мондич // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 133-140. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24128 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто теоретичні питання формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено зміст навчальних дисциплін, що спрямовані на формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи, до яких віднесено “Основи природознавства”, “Анатомія і фізіологія дітей з основами генетики”, “Ботаніка з основами екології, зоологія з основами екології”, “Основи екології”, “Методика викладання природознавства”. Обґрунтовано актуальність дослідження професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены теоретические вопросы формирования естественнонаучной компетентности будущих учителей начальной школы. Определено содержание учебных дисциплин, которые направлены на формирование естественнонаучной компетентности будущих учителей начальной школы, к которым отнесены “Основы природоведения”, “Анатомия и физиология детей с основами генетики”, “Ботаника с основами экологии, зоология с основами экологии”, “Основы экологии”, “Методика преподавания природоведения”. Обоснована актуальность исследования профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы на принципах компетентностного подхода. | ua |
dc.description.abstract | The paper views theoretical questions of formation of future elementary school teachers’ scientific competence. It defines the content of subjects aimed at formation of future elementary school teachers’ scientific competence. The subjects are Fundamentals of nature study, Anatomy and physiology of children with the basics of genetics, Botany with the basics of ecology, zoology with the basics of ecology, Fundamentals of Ecology, Methods of teaching nature study. The article substantiates the actuality of the research of future elementary school teachers professional training based on the principles of competence approach. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | природничо-наукова компетентність | ua |
dc.subject | майбутні вчителі початкової школи | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | естественнонаучная компетентность | ua |
dc.subject | будущие учителя начальной школы | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | scientific competence | ua |
dc.subject | future elementary school teachers | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject.classification | 372.857 : 378.1 | ua |
dc.title | Формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема | ua |
dc.type | Article | ua |