Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мондич, О.
dc.date.accessioned 2019-04-10T08:50:49Z
dc.date.available 2019-04-10T08:50:49Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Мондич, О. Формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема / О. Мондич // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 133-140. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24128
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні питання формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено зміст навчальних дисциплін, що спрямовані на формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи, до яких віднесено “Основи природознавства”, “Анатомія і фізіологія дітей з основами генетики”, “Ботаніка з основами екології, зоологія з основами екології”, “Основи екології”, “Методика викладання природознавства”. Обґрунтовано актуальність дослідження професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены теоретические вопросы формирования естественнонаучной компетентности будущих учителей начальной школы. Определено содержание учебных дисциплин, которые направлены на формирование естественнонаучной компетентности будущих учителей начальной школы, к которым отнесены “Основы природоведения”, “Анатомия и физиология детей с основами генетики”, “Ботаника с основами экологии, зоология с основами экологии”, “Основы экологии”, “Методика преподавания природоведения”. Обоснована актуальность исследования профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы на принципах компетентностного подхода. ua
dc.description.abstract The paper views theoretical questions of formation of future elementary school teachers’ scientific competence. It defines the content of subjects aimed at formation of future elementary school teachers’ scientific competence. The subjects are Fundamentals of nature study, Anatomy and physiology of children with the basics of genetics, Botany with the basics of ecology, zoology with the basics of ecology, Fundamentals of Ecology, Methods of teaching nature study. The article substantiates the actuality of the research of future elementary school teachers professional training based on the principles of competence approach. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject природничо-наукова компетентність ua
dc.subject майбутні вчителі початкової школи ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject естественнонаучная компетентность ua
dc.subject будущие учителя начальной школы ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject scientific competence ua
dc.subject future elementary school teachers ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 372.857 : 378.1 ua
dc.title Формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics