У статті розкрито сутність поняття “портфоліо-технологія”, проаналізовано класифікацію портфоліо та етапи діяльності із застосування цієї технології. Висвітлено досвід застосування портфоліо-технології у підготовці майбутнього викладача вищої школи в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова, визначено мету, завдання, зміст портфоліо.
В статье раскрыта суть понятия “портфолио-технология”, проанализировано классификацию портфолио и этапы деятельности в использовании данной технологии. Проанализирован опыт применения портфолио-технологии в подготовке будущего преподавателя высшей школы в Национальном педагогическом университете имени М. П. Драгоманова, определены цель, задания, содержание портфолио.
The article explicitly explains the notion of "portfolio-technology", provides an analysis of classification of portfolios as well as stages in implementation of this technology. It also builds upon experience of implementing portfolio-technology in training future lecturers of high school in National Pedagogical Dragomanov University, defines the objective, tasks as well as content of portfolio.