Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Інтерактивні технології навчання як мотивація до вивчення іноземної мови (кооперативне навчання)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Рижкова, І. Ю.
dc.date.accessioned 2019-04-08T13:35:41Z
dc.date.available 2019-04-08T13:35:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Рижкова, І. Ю. Інтерактивні технології навчання як мотивація до вивчення іноземної мови (кооперативне навчання) / І. Ю. Рижкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 76-78. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24107
dc.description.abstract Педагогічна практика вимагає створення відносно простого і водночас максимально універсального, професійного розвитку студентів на заняттях з іноземної мови. У статті розглянуто особливості застосування інтерактивних технологій навчання як мотивації до вивчення іноземної мови. Обґрунтована необхідність використання на заняттях з іноземної мови інтерактивних технологій. Використання інтерактивних методів навчання посилює увагу студентів, а також дає змогу значно збільшити час мовної практики на заняттях для кожного студента. Окреслено необхідність застосування кооперативного навчання під час вивчення іноземної мови у ВНЗ [2, електронний ресурс]. Наведено приклади застосування кооперативного навчання під час вивчення окремих тем з іноземної мови. У процесі кооперативного навчання викладач стає організатором самостійної, навчально-пізнавальної, комунікативної, творчої діяльності студентів. ua
dc.description.abstract The pedagogical practice demands the formation of quite simple and in the meantime maximally multi-purpose professional progress of students during the English lessons. In the given article the characteristics of using the interactive learning technologies are considered such as the motivation to learn a foreign language. The usage of interactive technologies in learning the foreign language is justified. The introduction of interactive teaching methods increases the students’ attention and allows maximizing time in practicing language during the lessons. It is also necessary to use cooperative learning in teaching foreign languages at universities. The examples of using the cooperative learning in teaching separate topics of the foreign language are given. In the course of the cooperative learning a teacher becomes a planner of independent, educational, communicative and creative activities for students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтерактивні завдання ua
dc.subject кооперативне навчання ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject студент ua
dc.subject особистість ua
dc.subject інтерес ua
dc.subject ЗВО ua
dc.subject interactive tasks ua
dc.subject cooperative learning ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject motivation ua
dc.subject students ua
dc.subject personality ua
dc.subject interest ua
dc.subject universities ua
dc.subject.classification 81’243:371.311 ua
dc.title Інтерактивні технології навчання як мотивація до вивчення іноземної мови (кооперативне навчання) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics