Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії та показники визначення рівня готовності майбутнього вчителя інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пономарьова, Н. О.
dc.date.accessioned 2019-04-08T13:33:23Z
dc.date.available 2019-04-08T13:33:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Пономарьова, Н. О. Критерії та показники визначення рівня готовності майбутнього вчителя інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності / Н. О. Пономарьова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 73-76. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24106
dc.description.abstract Статтю присвячено встановленню критеріїв і показників готовності майбутніх учителів інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. Відповідно до структурних компонентів готовності майбутніх учителів інформатики до зазначеної діяльності встановлено мотиваційний, когнітивний, практично-діяльнісний і рефлексивний її критерії. Описано показники, в яких розкривається кожний із критеріїв. Визначено та схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутнього вчителя інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності та діагностичний апарат для їх з’ясування. Наведено результати з’ясування коефіцієнта вагомості кожного критерію у структурі готовності майбутнього вчителя інформатики до профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти, а також коефіцієнтів вагомості окремих показників кожного критерію означеної готовності (із застосуванням методу експертних оцінок). ua
dc.description.abstract The article is devoted to the establishment of criteria and indicators of readiness of future teachers of informatics to career guidance of pupils on IT specialty. In accordance with the structural components of the readiness of the future teachers of informatics for this activity, is defined a motivational, cognitive, practical-activity and reflexive criteria. The indicators, which reveal each of the criteria, are described. The levels of formation of the readiness of the future teacher of informatics to career guidance of pupils on IT specialty and the diagnostic apparatus for their identification are determined and described. The results of determining the coefficient of importance of each criterion in the structure of the readiness of the future teacher of informatics to career guidance of pupils in general secondary education, as well as the factors of importance of individual indicators of each criterion of preparedness (using the method of expert evaluations) are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна орієнтація ua
dc.subject ІТ-спеціальності ua
dc.subject підготовка учителя інформатики ua
dc.subject готовність до професійної орієнтації ua
dc.subject критерії та показники готовності ua
dc.subject career guidance ua
dc.subject IT specialty ua
dc.subject preparation of a teacher of informatics ua
dc.subject readiness for career guidance ua
dc.subject criteria and indicators and indicators of readiness ua
dc.subject.classification 378.016:[331.548:004] ua
dc.title Критерії та показники визначення рівня готовності майбутнього вчителя інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу