Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Результати та аналіз експерименту практичного впровадження в навчальний процес підготовки майбутніх магістрів з правознавства до викладацької діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безсмолий, Є. Б.
dc.date.accessioned 2019-04-08T11:35:29Z
dc.date.available 2019-04-08T11:35:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Безсмолий, Є. Б. Результати та аналіз експерименту практичного впровадження в навчальний процес підготовки майбутніх магістрів з правознавства до викладацької діяльності / Є. Б. Безсмолий // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 22-28. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24094
dc.description.abstract Результати дослідження формування педагогічної підготовки майбутніх магістрів з правознавства до викладацької діяльності довели, що проведення лекційних занять за типом ”Лекція – конференція” в процесі психолого-педагогічної підготовки в експериментальній та контрольній групах, ефективно впливають на систему педагогічної підготовки. Про це свідчать однакові стартові результати в експериментальній і контрольній групах (t = 0,185; p>0,05), після завершення психолого-педагогічної підготовки у викладанні лекцій, в експериментальній групі він склав у середньому 5 балів, у контрольної 3,75, при p<0,01. ua
dc.description.abstract Результаты исследования формирования педагогической подготовки будущих магистров с правоведения к преподавательской деятельности показали, что полученные результаты проведения лекционных занятий по типу “лекция – конференция” в процессе психолого-педагогической подготовки в экспериментальных и контрольных группах, убедительно показывает эффект нашей системы педагогической подготовки. Об этом свидетельствуют одинаковые стартовые результаты в экспериментальных и контрольных группах (t=0,185; p>0,05), после завершения эксперимента психолого-педагогической подготовки при преподавании лекций в экспериментальных группах он составил 5 баллов, а в контрольных 3,75 при p<0,01. ua
dc.description.abstract The Results of the study of the shaping of pedagogical preparation future master with lawyer to teaching activity have shown that got results of the undertaking lecture occupation on type “lecture – a conference” in process psychology-pedagogical preparation in experimental and checking group, persuasively shows effect our systems of pedagogical preparation. The alike start result. About this in experimental and checking group (t=0,185; p>0,05), after termination of the experiment psychology -pedagogical preparation when teaching lecture experimental group he has formed 5 баллов, but in checking 3,75 under p<0,01. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна підготовка ua
dc.subject магістри-правознавці ua
dc.subject ефект ua
dc.subject система ua
dc.subject педагогическая подготовка ua
dc.subject магистры с правоведения ua
dc.subject эффект ua
dc.subject Pedagogical preparation ua
dc.subject masters with lawyer ua
dc.subject effect ua
dc.subject system ua
dc.subject.classification 378.22:34 ua
dc.title Результати та аналіз експерименту практичного впровадження в навчальний процес підготовки майбутніх магістрів з правознавства до викладацької діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу