ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Айстраханов, Д. Д. | |
dc.contributor.author | Максименко, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-08T11:19:05Z | |
dc.date.available | 2019-04-08T11:19:05Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Айстраханов, Д. Д. Про базові поняття математичного аналізу / Д. Д. Айстраханов, Д. В. Максименко // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 5-13. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24088 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються базові поняття аналізу: границя та похідна. Розглядаються питання виникнення цих понять. Наводяться багато прикладів використання похідної в природничих науках. Метою роботи є складання методики викладання елементів диференціального числення, яка базується на прикладах, що добре відомі учням або студентам. Як показує досвід, такий спосіб викладання є найбільш ефективним з точки зору розуміння студентами. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются базовые понятия анализа: граница и производная. Рассматриваются вопросы возникновения этих понятий. Приводятся много примеров использования производной в естественных науках. Целью данной работы является составление методики преподавания элементов дифференциального исчисления, основанной на примерах, которые хорошо известны учащимся или студентам. Как показывает опыт, такой способ преподавания является наиболее эффективным с точки зрения понимания студентами. | ua |
dc.description.abstract | This article discusses the basic concepts of analysis: the boundary and the derivative. The work deals with the origin of these concepts. There are. provided many examples of the use of derivatives in the natural sciences . The aim of this work is to formulate methods of teaching the elements of the differential calculus , based on the examples that are well known to students. Experience shows that this method of teaching is the most effective in terms of students’ understanding. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | вища математика | ua |
dc.subject | границя | ua |
dc.subject | похідна | ua |
dc.subject | застосування похідної | ua |
dc.subject | высшая математика | ua |
dc.subject | граница | ua |
dc.subject | производная | ua |
dc.subject | применение производной | ua |
dc.subject | higher mathematics | ua |
dc.subject | the boundary | ua |
dc.subject | the derivative | ua |
dc.subject | derivative use | ua |
dc.subject.classification | 378.016:517 | ua |
dc.title | Про базові поняття математичного аналізу | ua |
dc.type | Article | ua |